گل‌محمدی: تمام انگیزه ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست

ساعت 01:01 دو شنبه ۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمام هدف و انگیزه ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی را پیش رو داریم که کسب 3 امتیاز آن بسیار مهم است و این مسابقه به دلیل اینکه می‌تواند نفت تهران را در بالای جدول حفظ کند حساسیت زیادی دارد. استقلال خوزستان در دور برگشت نشان داده آمادگی بیشتری دارد و باید خودمان را برای این مسابقه کاملا آماده کنیم. این 3 امتیاز بسیار پراهمیت است. هر چند استقلال خوزستان در دیدار قبلی خود شکست خورده اما این تیم نشان داده پس از باخت‌ها با قدرت بیشتری عمل می‌کند.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و اکثر بازیکنان ما آماده این دیدار هستند. تنها بهرام دباغ کمی مشکل دارد.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه آیا می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، خاطرنشان کرد: تمام انگیزه و توجه ما برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است باید همه در این راستا تلاش کنیم فکر می‌کنم لیگ برتر تازه برای ما شروع شده است و باید با انگیزه‌ای که از خود نشان می‌دهیم بتوانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. در ادامه عملکردمان نشان می‌دهد چند مرد حلاج هستیم. امیدوارم بازیکنان انگیزه خود را حفظ کنند و بتوانیم به سهمیه آسیا برسیم.

گل‌محمدی در مورد حضور هادی نوروزی در نفت تهران، تأکید کرد: از نوروزی شناخت داشتم و با خصوصیاتی که او دارد مطمئن بودم می‌تواند به ما کمک کند تا در مسابقات موفق‌تر باشیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

کلید واژه