ویسی: به سقوط حتی فکر هم نکردیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نتایج استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر راضی‌کننده بوده و اصلاً به سقوط به رده پائین‌تر فکر نکردیم.

به گزارش روابط عمومی سازمانم لیگ، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران گفت: هر هفته شرایط خاص خودش را دارد. نفت تیم بسیار قدرتمندی است و برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند کسب نتیجه در این دیدار است. ما نیز اگر می‌خواهیم در میانه‌های جدول باقی بمانیم باید در این دیدار مهم و حساس نتیجه بگیریم و دست پر از میدان خارج شویم.

ویسی در مورد محرومان و مصدومان تیمش تأکید کرد: محروم نداریم اما عادل کلاه‌کج که پدرش را به تازگی از دست داده در این مسابقه کنار ما نیست از همین‌جا به او تسلیت می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آنها در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و آیا به او اولتیماتومی داده شده است تأکید کرد: شرایط ما خوب است در سه بازی اول پنج امتیاز کسب کردیم که این مسئله ایده‌آل است. دو مسابقه ما بیرون از خانه بوده و هفته قبل نیز در شرایطی به ملوان باختیم که بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. نتایج ما راضی‌کننده بوده و در چهار هفته نیم‌فصل دوم پنج امتیاز کسب کردیم. این اتفاق ما برای ما در نیم‌ فصل اول نیز افتاد. فکر می‌کنم در لیگ برتر هر تیم 30 امتیاز بگیرد به دسته پائین‌تر سقوط نخواهد کرد و ما نیز به این امتیاز نزدیک هستیم. مردم و مسئولان از استقلال خوزستان بقا در لیگ برتر را می‌خواهند و امسال چیز دیگری از ما نخواستند صد در صد در لیگ برتر باقی می‌مانیم و به این مسئله فکر هم نکردیم. در 15 هفته گذشته هیچوقت در رده تیم‌های پائین جدول قرار نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/ش

کلید واژه