ناظمی: پول سفر به تهران و هتل را نداشتیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تمام ملت می‌داند در این چند سال مشکلات زیادی داشتیم و کار به جایی رسیده که توان حضور در تهران و رزرو هتل را نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، افشین ناظمی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال گفت:‌ فردا با تیمی بزرگ که از کادر فنی بزرگی بهره می‌برد دیدار می‌کنیم. استقلال بازیکنان سرشناس و ملی‌پوش زیادی دارد که از آنها شناخت کافی داریم. بعد از دیدار مقابل فولاد شنبه تمرین کردیم و امروز نیز یک جلسه در تهران تمرین می‌کنیم تا آماده این دیدار شویم. ما نشان دادیم مقابل تیم‌های بزرگ جوانمردانه و لذت‌بخش بازی می‌کنیم تا تمامی تماشاگران بتوانند لذت ببرند.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: همانطور که تمام ملت می دانند چند سال است با مشکلات مالی بازی می‌کنیم و کار به جایی رسیده که حتی اکنون پول برای حضور در تهران نداشتیم. جا دارد از مهدی تاج تشکر کنیم که او با تماس با مسئولان باشگاه مبلغی را برای ما واریز کرد تا بتوانیم هتل و هزینه سفر را تأمین کنیم. امیدوارم این دغدغه ما از بین برود. در صورت حل مشکلات مالی می‌توانیم درخشش بیشتری داشته باشیم. انشاءالله در روزی که مشکلات ما از بین برود می‌توانیم راحت‌تر به مسائل فنی بپردازیم.

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان این تیم حتی کیف ورزشی و کاپشن ندارند، عنوان کرد: مشکلات ما بسیار زیاد است اما بازیکنان با وجود تمام این سختی‌ها به عشق مردم رشت و تیم‌شان با این مسئله کنار آمدند تا افتخارآفرینی کنند ما مشکل داریم و نمی‌‌توانیم ارقام کامل و یکدستی را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: عابدینی به دنبال رفع این مشکل بود و پول‌هایی را به تیم تزریق کرد اما تازه پول بازیکنان در سال 90 تسویه شده هنوز مبالغ سال 91 باقی مانده چه برسد به پول بازیکنان در سال 92. خود من بخشی از پولم را در سال 90 دریافت کردم. 25 درصد نیز از سال 91 گرفتم آن بخش پولی که امسال به من داده شده تنها شاید سال 90 را تسویه کرده باشند. هنوز پول ما برای سال 91 باقی مانده و به این ترتیب امسال اصلا پولی دریافت نکردیم.

ناظمی در مورد عملکرد پرنوسان داماش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول هدفمان قرار گرفتن در جایگاه تیم‌های تک‌رقمی بود که خدا را شکر به این هدف رسیدیم. در نیم فصل دوم مشکلات‌مان زیاد شده و حتی اردوهای ما لغو شد. در 15 روز تعطیلی نیم‌فصل قصد داشتیم تمرینات خوبی برگزار کنیم اما در آن مقطع هوای رشت ابری و کاملا بارانی بود به همین خاطر حدود 12 روز زیر باران تمرین کردیم و نتوانستیم به اهدافمان برسیم. ما در نیم فصل دوم مسابقات را با پیروزی مقابل سایپا آغاز کردیم اما بازی با ملوان را در آن شرایط واگذار کردیم از نظر فنی شروع خوبی داشتیم اما حوادث همه دست به دست هم داد تا به این شرایط برسیم. عابدینی چهارشنبه با مسئولان استانداری جلسه‌ای دارد تا این مشکلات را حل کند تا حداقل مشکلات مالی و حوادث اینچنینی دیگر گریبان ما را نگیرد.

انتهای پیام/م