ارسال نامه رسمی AFC برای ثبت نام بازیکنان و کادر فنی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲

سازمان لیگ فوتبال ایران نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با ارسال مدارک مرتبط برای ثبت بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال تهران ، سپاهان اصفهان،تراکتور سازی تبریز و فولاد خوزستان برای حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در سال 2014به همراه فرم های مربوطه به این باشگاه ها ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه ها باید حداکثر تا 30 دی امسال  فرم ها و مدارک مرتبط را در قالب فرمت (jpeg) تهیه کرده و package کامل باشگاه را که شامل 2 فولدر مجزای ثبت بازیکنان و کادر فنی در قالب TM1 و TM2 به همراه فولدرهای مشخص برای هر بازیکن و کادر فنی در قالب DVD برای ارسال به سازمان لیگ برتر و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تحویل دهند.
 مدارک لازم برای ثبت نام بازیکنان: 
فرم ثبت نام بازیکنان، عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، کپی قرارداد به همراه ITC برای بازیکنان خارجی
  مدارک لازم برای ثبت نام کادر فنی:
 فرم ثبت نام کادر فنی، عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی به همراه مدرک تحصیلی مربوطه
یادآوری می شود که مهلت زمان تعیین شده در نامه پیوست تاریخی است که مدارک باید در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته باشد. با توجه به سیستم جدید ثبت نام الکترونیکی بازیکنان و کادر فنی در AFCAS و توسط فدراسیون های عضو، کلیه باشگاه ها موظف به تحویل کلیه مدارک قبل از موعد مقرر فوق به کمیته روابط بین الملل هستند.
 
باشگاه باید قوانین و مقررات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 که در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا موجود است، به ویژه مواد 33، 40، 41 و 42 را مطالعه کنند، بدیهی است مسوولیت ناشی از تکمیل نکردن و ارسال فرمها و مدارک در موعد مقرر که منجر به حذف آن تیم از لیگ قهرمانان آسیا می شود، متوجه آن باشگاه خواهد بود. فرم های ثبت نام مربوطه باید به امضاء و مهر دبیرکل  فدراسیون فوتبال نیز برسد.
 شایان ذکر است آقای محمدرضا کسرائی مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران برای کسب اطلاعات و راهنماییهای در این رابطه معرفی می شود.