دایی: بازی سختی با سایپا داریم

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بچه‌ها در بازی فردا خودشان باشند 3 امتیاز را از سایپا می‌گیریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، علی دایی در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در خصوص این دیدار گفت: همه بازی‌های لیگ سخت است و سایپا هم تا اینجا نشان داده که تیم خوبی است و نتایج خوبی هم که گرفته و نشان‌دهنده این موضوع است. ما در دور رفت در کرج به این تیم باختیم و فردا می‌خواهیم ‌آن بازی را جبران کنیم. تمرینات خوبی هم انجام دادیم و بازیکنان به هماهنگی کافی رسیده‌اند و فکر می‌کنم اگر بچه‌ها در بازی فردا خودشان باشند 3 امتیاز این بازی را می‌گیریم البته باز هم اشاره می‌کنم که سایپا تیم بزرگ و خوبی است که از مربی خوبی هم بهره می‌برد اما هدف ما 3 امتیاز این بازی است تا جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی حفظ کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس برای بازی فردا مصدوم یا محرومی دارد،اظهار داشت: مصدوم داریم، امید عالیشاه بازیکن مصدوم ماست اما خوشبختانه بازیکن محروم برای بازی فردا نداریم.

دایی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره تغییر مدیریت این باشگاه از وی پرسیده بود، گفت: من سرمربی تیم هستم و به مسائل مدیریتی کاری ندارم، این صحبت‌ها شایعه است و هر زمان که به قوت نزدیک شد درباره‌اش صحبت می‌کنیم. اینکه گفته می‌شود بعضی‌ها نامه داده‌اند یا نداده‌اند به من ارتباطی پیدا نمی‌کند. شاید آقای پروین بخواهد به خیلی‌ها نامه بدهد، این موضوع چه ربطی به من دارد؟ من کاری به این حرفها ندارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه 3 بازیکن این تیم به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شدند و دایی قصد همکاری با این تیم را دارد یا نه افزود: بازی تیم زیر 22 سال با کره و اردوهای این تیم به من ارتباطی پیدا نمی‌کند. درباره چیزی هم که شما می‌گویید باید بگویم هر زمان نامه‌ای در این خصوص به من رسید درباره‌اش فکر می‌کنم و بعد نظر می‌دهم.

علی دایی درباره اینکه از این نمی‌ترسید بازیکنانتان که در بازی قبل 6 گل به مس کرمان زده‌اند دچار غرور شوند هم ادامه داد: مگر قرار است هر تیمی 6 گل بزند دچار غرور شود؟ مطمئنا همان شب ما و بازیکنان بازی با مس را فراموش کردیم و آن بازی برای ما تمام شد. الان هم تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و بارها گفته‌ام که فوتبال قرار نیست همیشه روی خوشش را به ما نشان دهد. اگر یک ذره سعی و تلاش نکنیم ضرر می‌کنیم. ما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا بازی ما با مس در ذهن هوادارانمان خراب نشود. نمی‌خواهیم فکر کنند که آن بازی فقط یک حادثه بوده است.

دایی در پایان این نشست خبری در خصوص صحبت‌های فیرات سرمربی سایپا مبنی بر اینکه داور در بازی فردا تحت فشار است، تصریح کرد: فیرات نظرش را گفته اما به نظرم نباید قصاص قبل از جنایت کرد چون این کار درست نیست. من که بعد از جنایات حرف می‌زنم گردنم را می‌زنند! حالا اینکه می‌گویند داور تحت فشار است شاید به این خاطر باشد که آقایان علم غیب دارند.

انتهای پیام/