قلعه‌نویی:مقابل تیم جناب سرهنگ بازی کردن سخت است

ساعت 01:01 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:مقابل تیم جناب سرهنگ بازی کردن سخت است. یاوری به گردن فوتبال ما حق دارد و تیم های او شاخص های دوندگی دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل فجرسپاسی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: جا دارد در ابتدا به داود سید عباسی و خانواده محترم او و همچنین نعیم احمدی و نصیر مقدری عزیز که داغدار هستند تسلیت بگویم. از شما نیز تشکر می کنم که در روز جمعه در این مکان حضور دارید.

وی گفت: مقابل تیم جناب سرهنگ بازی کردن سخت است. یاوری به گردن فوتبال ما حق دارد و تیم های او شاخص های دوندگی دارند. آقای یاوری از فاصله بازی ها انتقاد کرده است من باید بگویم پس استاد من چه حرفی بزنم؟ ما نه تعطیلی و نه استراحت داریم. دو سال است که این حرف را می زنم مثلا ما در فصل بدنسازی هم خوب نتوانستیم بدنسازی کنیم و خوشحالم یاوری دردل ما را گفت. فردا نیاز به 3 امتیاز داریم در لیگ مقابل سپاهان بازی خوبی کردیم اما در جام حذفی مقابل کاسپین خوب نبودیم. فجر سپاسی برای بازی بسته به تهران آمده است. ظاهرا چند محروم در تیم دارند شرایط ما هم همین است انصافا برای مصدومیت کبه ناراحتم جای تاسف است که حداقل 6 هفته او را نداریم ناراحتی من به این خاطر است که او خیلی آماده بود البته خسرو حیدری از این بازی می تواند در اختیار ما باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان دیدار با کاسپین را فراموش کردند، تأکید کرد: برای من هم جای تعجب بود چرا بین بازی با سپاهان و کاسپین تا این اندازه تفاوت بود؟! جا دارد به مربی کاسپین تبریک بگویم که از لحاظ نظم دفاعی زبانزد بودند. البته فجر سپاسی دونده است اما قطعا بازیکنان من با انگیزه بیشتری به میدان می روند.



خبرنگاری از قلعه نویی پرسید روز گذشته مراسم جشن تولد مرحوم حجازی در بهشت زهرا برگزار شد و در آنجا می گفتند که شما وقتی آن محروم فوت کرد ناراحت نشدید و حتی برایش فاتحه هم نمی خوانید در این لحظه مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال واکنش نشان داد که قلعه نویی گفت: حرف چند نفر که مهم نیست دست آن مرحوم از دنیا کوتاه است و همه باید برای شادی روح او فاتحه بفرستیم البته من در مورد نزدیکان خودم صحبت می کنم که باید کاری کنم اگر نماز و روزه عقب افتاده دارند جبران شود نه اینکه این حرف ها را بزنند.



خبرنگاری به قلعه نویی گفت بعد از بازی با کاسپین حتی اگر تیم خوب نبود باید در نشست حاضر می شدید و یا اینکه چند بازیکن مصاحبه می کردند اما این اتفاق نیفتاد، هر چند که شما هر وقت تیمتان خوب بازی نکرده این را گفتید که قلعه نویی این گونه پاسخ داد: ما وظیفه داریم به خاطر جایگاه حقوقی که داریم پاسخگو باشیم مثلا به ما گفتند که پس از کنفرانس خبری به میکسدزون برویم. بارها شده در یک روز چند بار صحبت کردم بازیکنان وظیفه دارند با خبرنگاران مصاحبه کنند اما شرایط آنها را نیز باید درک کرد البته حتما این موضوع را تذکر می دهم. مثلا دیدید در ورزشگاه آزادی وقتی مصاحبه می کنید آب روی سرتان می چکد. جا دارد از کابلی تشکر کنم. از رئیس جمهور خواهش می کنم بودجه خاصی برای ورزشگاه آزادی بگذارد این مجموعه چشم و چراغ ورزش ما است اما تاسیسات آن مشکل دارد. یادم می آید 2 هزار نفر برای تبلیغات و کلنگ زنی به ورزشگاه آمدند اما الان فقط یاد آن کلنگ ها می افتیم که خبری از کامل شدن آن منطقه نیست.



وی افزود: بحث زمین چمن و مجموعه های ورزشی مهم است. از شخص دکتر روحانی می خواهم که بودجه خاصی برای آزادی بگذارند چراکه در حال فرسوده شدن است. باید یک دور قمری بزنیم تا از رختکن به ورودی زمین برسیم دلمان هم نمی آید با کفش از وسط زمین رد شویم یادم است صالحی امیری روزی گزارش داد 3200 ورزشگاه نیمه کاره داریم دو سال در اصفهان بودم و اگر قرار بود ورزشگاه نقش جهان درست نشود چرا آن را به این روز انداختید که خیلی از جوان ها در راه ورزشگاه فولاد شهر تصادف کنند و جان خود را از دست دهند. از گودرزی خواهش می کنم بودجه ای در نظر بگیرد چرا که وقتی از آن جا رد می شوم آب می چکد و امیدوارم آن آب ها پاک باشد. کابلی این مشکلات را به دندان می کشد امیدواریم عزم ملی به وجود بیاید تا این مشکلات حل شود. 
 

کلید واژه