یاوری: بازی فردا برای استقلال آسان نیست

ساعت 01:01 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: اگر لازم است لیگ را تعطیل کنند و به حرف کی‌روش گوش کنیم.

محمود یاوری در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: در ابتدا عذرخواهی می کنم و هم از رسانه ها تشکر می کنم که در روز تعطیل خود گرفتار نشست های خبری شده اند. امروز آمده ام که درد دلم را بگویم که خیلی از باشگاه های شهرستانی با آن مواجه هستند. شما از حسین فرکی بپرسید که ما نشست های خبری را چگونه برگزار می کنیم. من امروز 4 صبح به فرودگاه آمدم و 6 صبح به تهران رسیدم تا در نشست خبری حاضر شوم حرف حق را تا آخر می زنم چون همیشه باید این جا باشم چهار حرف کلیشه ای بزنم که چه بشود؟ خیلی از حرف های من ضبط می شود اما پخش نمی شود. زمانی رئیس مواد مخدر اصفهان بودم و روسایم از من آمار می خواستند من 21 معتاد را در سال 58 به بیمارستان فارابی بردم و آن ها را ترک دادم.

وی افزود: افتخارم این است که 21 معتاد را ترک دادم نه این که 21 نفر را زندانی کرده باشم این آمار به چه دردی می خود که ما به AFC اعلام کنیم نشست خبری داریم. خیلی از مربیان به تمرین آخر خود اهمیت می دهند اما وقتی من نیستم شاید خیلی از بازیکنان خوشحال شوند و بگویند یاوری در تمرین نیست. واقعا در حق مربیان اجحاف می شود و آنچه به جایی نرسد فریاد است اگر قدمت مربیگری من زیاد است حرفم را می زنم ما به باشگاه فولاد خوزستان گفتیم بعد از تمرین نشست خبری می گذاریم چرا در تهران این اتفاق نمی افتد. مدام باید بگویم بازی خوبی است استقلال تیم خوبی است و ما هم آماده هستیم.

یاوری در ادامه عنوان کرد: دیروز گسترش فولاد با سپاهان بازی کرده است و هفته آینده باید به مصاف ما بیاید آن ها یک هفته استراحت می کنند اما روز شنبه برای ما بازی گذاشتند. این برنامه ریزی را چه کسی انجام داده است؟ ما 4 روز استراحت کنیم گسترش فولاد 8 روز! چه کسی جواب من را می دهد؟ بعضی اوقات به بهروان می گویم شما عضو هیئت مدیره گسترش فولاد هستید؟ امیدوارم بازی فردا ضمن احترام به داوری طوری باشد که در سرنوشت مسابقه اثر نگذارد چون هفته گذشته به فولاد خوزستان گل زدیم اما فردوسی پور اصلا این صحنه را پخش نکرد حتی کارشناسان گل را تأئید کردند اما 2 هفته است که سر ما بریده می شود. اگر مظلوم هستیم و اعتراض می کنیم نباید اینگونه حق ما ضایع شود تیم ما تیم شهید است و هرکه با من در افتاد ور افتاد.

یاوری با کنایه نسبت به بازی فردا گفت: خوب تمرین کردیم بازیکنانم دو هفته است که خوب تمرین می کنند و بچه هایم با عشق کار می کنند. مطمئن باشید بازی فردا برای استقلال آسان نخواهد بود. البته نمی دانم امروز چه تمرینی کردند چون من اینجا هستم اما فکر می کنم شرایط خوبی داریم. فدراسیون باید مراعات تیم ملی را کند. باید در جام جهانی خوب ظاهر شویم. زمانی که آمریکا را در جام جهانی بردیم همه خوشحال شدند و حالا همه باید به حرف کی‌روش گوش کنند و برنامه های او را پیاده کنند. فکر نمی کنم مسائل مالی برای کشور ما غیر قابل حل باشد.

وی تأکید کرد: اگر لازم باشد بازی ها را تعطیل کنند تا به حرف کی‌روش برسند و آن را عملی کنند.

یاوری در ادامه گفت: محمد انصاری را به عنوان سرباز از استقلال گرفتیم و دوست داشتم نشان دهیم او چه بازیکنی است اما او سه کارته شده است.سید محمد حسین سعید قزل و فرشید اسماعیلی مصدومان ما هستند.

انتهای پیام/ی