کرانچار:‌ عدم گلزني مشکل تکراري ماست

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲

زلاتکو کرانچار پس از تساوي بدون گل سپاهان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: در چند مسابقه است که پيروز نمي‌شويم و مشکل تکراري ما که گل نزدن است همچنان ادامه دارد. از بازي بازيکنان راضي اما از نتيجه ناراضي هستم. نيمه دوم سعي کرديم رو به بازي مستقيم بياوريم و فشارمان را افزايش دهيم اما نتوانستيم نتيجه بگيريم.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، وي در پاسخ به سؤالي در خصوص اينکه شما هادي عقيلي را به خط حمله آورديد و کاري که علي پروين باب کرده بود را انجام داديد، گفت: بهتر است سؤال‌تان اصلاح شود اين شيوه زماني اتفاق افتاد که من از روش‌هاي مختلفي براي گلزني استفاده کردم اما به دليل عدم تمرکز نتوانستيم به گل برسيم به همين دليل عقيلي را به خط حمله فرستاديم او هم دو موقعيت گلزني داشت که به ثمر نرسيد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در مورد اينکه ترکيب تيمش جوان شده است، گفت: اگر دقت کنيد ما در دو بازي قبلي هم جوان‌ها را آزمايش کرديم آنها انگيزه زيادي دارند که خودشان را نشان دهند اين بازيکنان محصول آکادمي سپاهان هستند که قطعاً در آينده حرفي براي گفتن خواهند داشت. مقابل تراکتور هم از اين بازيکنان استفاده مي‌کنيم.
کرانچار در خصوص عملکرد تيم داوري گفت: چند صحنه براي من مبهم بود، برخي صحنه‌ها خطاي مسلم روي يار ما انجام شد، من خودم يک صحنه را نديدم اما برخي مي‌گفتند که پنالتي بود البته داور تصميم نهايي را مي‌گيرد و بايد مطيع آن باشيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که به نظر شما چرا تعداد تماشاگران سپاهان کم شده است، گفت:‌ اين موضوع دلايل مختلفي مي‌تواند داشته باشد، شرايط آب و هوايي و دور بودن ورزشگاه از شهر تأثيرگذار است و علت ديگر مي‌تواند عدم گلزني ما باشد، اميدوارم اين مشکل هم به زودي برطرف شود.