خطيبي: در نيمه دوم سپاهان انتحاري بازي کرد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲

حسين خطيبي در نشست خبري پس از ديدار برابر سپاهان در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از هرچيز بايد تشکرکنم از ميهمان نوازي مسئولان و هواداران سپاهان که هم از برادرم رسول تجليل کردند و هم در ورزشگاه تيم خود را تشويق مي کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، وي درباره بازي گفت : ما نيمه اول از سپاهان بهتر بوديم و فوتبال خوبي به نمايش گذاشتيم، فرصت هاي زيادي داشتيم و حتي مي توانستيم با برتري دو گل به رختکن برويم. اما در نيمه دوم سپاهان انتحاري بازي کرد و با بازي مستقيم ما را تحت فشار قرار داد و مي توانست برنده هم باشد.
خطيبي ادامه داد: از بازيکنانم راضي هستم، آنها تلاش خود را کردند و جنگنده بودند، بايد از آنها تشکر کنم که با حداقل امتياز بازي را به پايان بردند.
مربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با بيان اينکه سپاهان در نيمه دوم بازي خوبي انجام داد گفت: سپاهان نبرد چون بازيکنان ما تمرکز داشتند و توپ هاي بلند آنها را دفع کردند، البته ما امروز سه بازيکن اصلي خود را هم در اختيار نداشتيم.
وي در مرود داوري ديدار گفت: امروز قضاوت خوبي را شاهد بوديم، ديروز هم گفتم اگر اشتباهات داوري کمتر شود ما حتي در مقابل تيم هاي مدعي هم مي توانيم برنده باشيم.
خطيبي در مورد مشکلات سپاهان در نتيجه گيري اظهار داشت: سپاهاني ها در زدن ضربات آخر مشکل دارند و فکر مي کنم به يک فوروارد شش دانگ نياز دارند که بتواند در خط حمله براي آنها گل زني کند.
وي افزود: سپاهان در نيمه دوم همان تيم مدعي هميشگي بود اما ما هم يک بازيکن به خط دفاعي خود اضافه کرديم و پر تعداد ظاهر شديم.