فيرات: بازي مهمي مقابل پرسپوليس داريم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲

انگين فيرات پس از تساوي يک بر يک مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: برخلاف انتظار نيم‌فصل دوم را خوب شروع نکرديم و امتياز‌هايي که از دست داديم در اهداف‌مان نبود. فکر نمي‌کرديم مقابل داماش بازنده شويم اما نمايش خوبي مقابل راه‌آهن داشتيم.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، وي در مورد عملکرد استقلال خوزستان گفت: آنها تيمي هستند که منافذ دفاعي را به خوبي مي‌بندند و در ضد حمله‌ها هم نمايش قابل قبولي دارند.
سرمربي سايپا عنوان کرد: ما بعد از اينکه يک بر صفر پيش افتاديم سعي کرديم بازي را کنترل کنيم به همين دليل يک مقدار عقب آمديم تا ترفند حريف را به خودش که ضدحمله بود بزنيم، اما نشد. در اين بازي کولي‌والي بازيکن استقلال چند ضربه با آرنج به بازيکن ما زد که دور از چشم داور ماند. يکي از همان ضربه‌ها باعث شد که گل تساوي را بخوريم.
فيرات در خصوص ديدار با پرسپوليس عنوان کرد: بازي مهمي هفته آينده داريم. اخراج اسحاقي و زينالي هم براي ما گران تمام خواهد شد. اميدوارم مانند نيم‌فصل اول که ابتدا خوب نبوديم اما بعد بهتر شديم، از بازي پرسپوليس به بعد نيز همين اتفاق براي ما بيفتد.
فيرات در خصوص يارگيري نيم‌فصل دوم عنوان کرد: تيم ما جوان‌ترين تيم ليگ است به دليل اينکه 50 درصد بازيکنان ما زير 22 سال هستند و دو ياري که در نيم‌فصل دوم جذب کرديم 20 و 22 سال بودند.

کلید واژه