کرانچار: موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: مسابقه خوبی بود و با این حال موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود.

 زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت:مسابقه خوبی بود و با این حال موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود ولی آنها در موقعیت‌های ضد حمله به دنبال موقعیت بودند. بازی ما برجسته تر از حریف بود و ابتکار عمل دست ما بود. 33 شوت زدیم و 10 کرنر داشتیم.


کرانچار ادامه داد: احسان حاج  صفی در تیم‌هایی دیگر مثل تراکتورسازی دفاع چپ بود و در این بازی هم به عنوان هافبک ایفای نقش می‌کرد. اینجا می‌خواهم یک حقیقت را در فوتبال ایران برملا کنم. کی‌روش در بازی ایران و تایلند به بازیکنان گفته است بازیکنی که در پستی که من در تیم ملی تعیین می‌کنم بازی نکند قطعا جایش را در جام جهانی از دست می‌دهد.باید کمک کنیم ملی پوشان سپاهان جایگاهشان را از دست ندهند و ما وظیفه داریم به تیم ملی هم کمک کنیم.


 


وی در مورد اینکه آیا این تفکر حرفه‌ای است، گفت: حاج صفی بازیکنی چند پسته است و در چند پست می‌تواند بازی کند و در سیستم 4-2-3-1 به عنوان هافبک بازییساز هم می‌تواند بازی کند و یا هافبک چپ باشد وظیفه داریم به استقبال تیم ملی برویم و به ملی پوش خودمان هم کمک کنیم. نباید دیواری ایجاد کنیم که بازیکن به آن در تیم ملی برخورد کند.


 


سرمربی سپاهان در مورد جدایی آرش افشین گفت:  مورد مشابه با جباری داشت. در اردوی کیش و هفت روز گذشته و بعد از مسابقه با فولاد خوزستان با وجود همه صحبت‌هایی که با او داشتیم تا به تیم خودمان متمرکز باشد و انگیزه‌اش را افزایش بدهیم او بدون اطلاع باشگاه سپاهان با فولاد صحبت کرده  بود  حتی بعد از باز با فولاد هم این کار را کرد و تمام حواسش به بازگشت به فولاد خوزستان بوده است.در برگشت به اصفهان از همه عذرخواهی کرد و گفت همه ذهنم این جا نیست و مثل جباری از تیم جدا شد و باشگاه و ما شرایط را برای ماندنش فراهم کرده بودولی بازهم تشکر می‌کنم که مقابل همه بازیکنان چنین صحبت‌هایی را بیان کرد.


 


کرانچار در مورد مشکل با دو بازیکن ستاره مثل جباری و افشین گفت: شاید اینها ستاره شمرده شوند اما ستارگان واقعی کسانی هستند که وقتی خودشان قرارداد را امضا کردند و در تمرینات، اردو و جریان مسابقه رفتار حرفه ای داشته باشند و نقش خودشان را کامل کنند و در همه زمینه‌ها نقش داشته باشند، چنین ستاره‌هایی با این شیوه سوسو می‌کنند.


 


سرمربی سپاهان در مورد شش مساوی متوالی گفت: سایر بازیکنان استعدادی که دارند به شکل تاثیر گذار نشان بدهند. درست که نتیجه بازی با استقلال را نبردیم اما ما بهتر بازی کردیم و دروازه بان حریف سه موقعیت خوب را از ما گرفت و دروازه اش را نجات داد. منتظر زمان نقل و انتقالات بین المللی هستیم تا یک گلزن بگیریم. درخشش رحمتی مهم‌ترین دلیل به گل نرسیدن ما بود و باخت به تیم‌های پایین جدول بسیار ناراحت‌کننده‌تر از این مساوی است.


 


انتهای پیام/ی