فیرات: بازی با راه آهن به دو دلیل سخت است

ساعت 01:01 چهار شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی فردا خیلی سخت است چون دو علت دارد. راه آهن حتما باید برنده شود و از طرف دیگر اولین بازی برگشت ما در بیرون از خانه است

انگین فیرات در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل راه آهن در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: هفته پیش بازی های نیم فصل دوم را آغاز کردیم. مقابل داماش بازی‌ای که می خواستیم در زمین اجرا نکردیم و نتیجه غیر قابل پیش‌بینی به دست آمد. این مسئله چند دلیل داشت. خوشحالم فردا کنار زمین هستم. چند بازیکن ما جدا شدند. فکر می کردیم می توانیم یکی دو بازیکن اضافه کنیم اما نشد. فکر می کنم ادامه راه برای رقابت در تیم‌مان دچار مشکل می شویم چون نفرات موردمان را جذب نکردیم.


وی افزود: فردا یک بازی مهم داریم. نیم فصل اول راه آهن یک باخت سنگین به ما تحمیل کرد. مطمئنیم می توانیم جبران کنیم. راه آهن برای برد به میدان می آید. اجازه نمی دهیم به هدف‌شان برسند و برای جبران بازی رفت به میدان می رویم. راه آهن خیلی خوب دفاع می کند و روی ضد حمله برنامه دارد. کار خودمان را کردیم و می خواهیم نتیجه مورد نیاز را به دست بیاوریم. در حال حاضر مصدوم و محروم نداریم.


فیرات در مورد اینکه در بعضی بازی‌ها گل نمی خورند اما در برخی دیدارها دروازه آن ها چند بار باز می شود، اظهارداشت: بازیکنان جوانی در دفاع داریم، بابک حاتمی از لیگ آزادگان آمده است این موضوع فقط به مدافاعان تیم ربط ندارد. اگر به صورت تیمی کاری که می خواهیم انجام ندهیم می دانیم به مشکل می خوریم نباید به این موضوع فردی نگاه کنیم. اگر در مورد بازی با داماش صحبت می کنید حق با شما است چرا که هم در دفاع فردی و هم تیمی درست عمل نکردیم و این نتیجه رقم خورد.


 


وی ادامه داد: اگر به صورت تیمی کارمان را خوب انجام دهیم در بخش دفاعی و هجومی مشکلی نداریم چون موقعیت زیاد می سازیم اما موقعیت هم زیاد خراب می کنیم اول فصل گفتم به جوانان میدان می دهم و پشت آن ها می ایستم. وقتی به خط حمله ما نگاه می کنید سن بازیکنان بین 18 تا 23 سال است چون تجربه ندارند ممکن است موقعیت از دست بدهند اما مهم این است همان نفرات موقعیت می سازند اما توپ را خراب می کنند.


فیرات: بازی فردا خیلی سخت است چون دو علت دارد. راه آهن حتما باید برنده شود و از طرف دیگر اولین بازی برگشت ما در بیرون از خانه است. فردا بازی حساسیت زیادی دارد و به امید خدا نتیجه لازم را می گیریم.


انتهای پیام/د