ابراهیم‌زاده: مطمئناً راه‌آهن در ادامه نتایج بهتری می‌گیرد

ساعت 01:01 چهار شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سوئینت گفت: مطمئناً ما در آینده می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم و شرایط برای ما در نیم فصل دوم متفاوت است.

منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم راه‌آهن سورینت و سایپا ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات دوباره با خبرنگاران پس از مدت‌ها اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای است که باید با دقت و تمرکز بالا در بازی‌ حاضر شویم جایگاهمان در جدول در شأن بازیکنان و باشگاه و سایر افراد نیست ما بازی‌های نیم فصل اول خود را از نیم فصل دوم جدا می‌کنیم.


وی ادامه داد: بیشترین تلاش ما بر این است با هماهنگی که بین بازیکنان صورت می‌گیرد و تلاشی که برای جذب نفرات در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات انجام می‌شود شرایط را برای موفقیت فراهم کنیم اما اعتقاد من بر این است حتی اگر نتوانستیم بازیکنی را اضافه کنیم می‌توانیم بهتر از این باشیم و جایگاه بهتری را کسب کنیم.


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با اشاره به مصدومان و محرومان این تیم خاطرنشان کرد: ما در دیدار فردا مهدی زارعی را به علت محرومیت و کماکان میلاد نوری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.


ابراهیم‌زاده در مورد اینکه فیرات اعلام کرده تیمش با انگیزه جبران شکست دور رفت به میدان می‌آید تصریح کرد: بحث بازی‌های خارج و داخل از خانه مطرح نیست همه بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت است. فشردگی امتیازها و رقابت نزدیک تیم‌ها اجازه فعالیت به سایر رقبا را نمی‌دهد ما باید دنبال راهکار در این زمینه باشیم سایپا تیم بانظمی است و کلاسیک فوتبال بازی می‌کند ما دنبال ترفندی باید باشیم که این موضوع شرایط را برای آنها سخت کند اگر ما هم نظم نداشته باشیم برای ما سخت خواهد شد.


سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اتفاقاتی که هفته گذشته مقابل مس رخ داد و تأثیرگذاری این مسائل بر روی نتیجه‌گیری تیمش گفت: من نمی‌خواهم به گذشته باز گردم اما پس از تحلیلی که کردیم علت‌های عدم نتیجه‌گیری تیم را برشمردیم یکی از این موارد تغییر مربی و بازیکنان بود چرا که باید بازیکنان با فرهنگ مربی و متقابلاً برعکس اخت می‌شدند همانطور که می‌دانید ما در بازی‌های پایانی نیم فصل اول مقابل تراکتورسازی، داماش و پرسپولیس و دو بازی در جام حذفی نشان دادیم که شرایط بهتری داریم و از لحاظ فوتبالی بهتر ظاهر شدیم.


وی افزود: در مجموع از بازی‌های هفتم و هشتم به بعد فوتبال بهتری به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم که هماهنگ‌تر شدیم در این بین اتفاقاتی هم رخ داد از هفته چهارم به بعد مسائلی وجود داشت و داوری‌ها در برخی بازی‌ها به ضرر ما بود.در بازی با مس هم یک بازیکن محروم داشتیم و دو بازیکن ما هم پیش از بازی مصدوم شدند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم خود به خود 50 درصد تیم را از دست دادیم.


ابراهیم‌زاده یادآور شد: ما در جایی بازی کردیم که آنها به دنبال موفقیت بودند زیرا تا آن هفته نتوانسته بودند به پیروزی دست یابند اما با همه این تفاسیر ما اگر نظم خود را از دست نمی‌دادیم ممکن بود که شرایط فرق کند. پنالتی اول که داور به سود حریف اعلام کرد کارشناسان اعلام کردند که توپ در بیرون از محوطه بوده است داور وسط خطای بیرون اعلام کرد اما داور کنار بعد از مدتی پنالتی اعلام کرد. در نیمه دوم هر چند که حرکت بازیکنمان را تأیید نمی‌کنم اما در شرایط روحی و روانی زمانی که بازیکن 5 متر در آفساید است فرق می‌کند.


وی ادامه داد: این مسائل تأثیر گذاشت هر چند که به بازیکنانم گفته‌ام اگر داور هم اشتباه کند حق ندارند بازی را رها کنند. ما در نهایت بازی مقابل مس را یک بر صفر می‌باختیم همه تمام مسائل را می‌دانند و با هم تلاش می‌کنیم که راه‌آهن موفق باشد تیم ما به روزهایی نزدیک می‌شود که همدلی بازیکنان به یکدیگر بهتر می‌شود و بازیکنان هماهنگ می‌شوند و مطمئناً در آینده جایگاه بهتری داریم.


انتهای پیام/ی