قلعه‌نويي: خيلي اوقات بازيکنانم را نمي‌بينم

ساعت 01:01 یک شنبه ۳ آذر ۱۳۹۲

امير قلعه‌نويي پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل ملوان بندرانزلي گفت: بازي طبيعتا آنطور که مد نظرم بود، نبود. وقتي تيم شما به 4 قسمت تقسيم مي‌شود و شما نمي‌توانيد حتي يک جلسه تمرين با تمام بازيکنان داشته باشيد که در آن کارهاي تاکتيکي انجام بدهيد و همچنين نمي‌توانيد 11 بازيکن براي يک بازي دوستانه جور کنيد، طبيعي است که شاهد چنين بازي‌ باشيد.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، وي ادامه داد: بايد خدا را شاکر باشيم که با اين تفاسير به صدر جدول رده بندي نزديک هستيم. تيم در اختيارم نبوده و مصدومان خيلي زيادي هم داشتيم. اميدوارم شرايط بهتر شود.
سرمربي استقلال خاطرنشان کرد: اميدوارم شرايط در آينده بهتر شود اما هيچ‌وقت ما با هم نيستيم. اين بازيکنان را نمي‌بينيم چرا که يا در خدمت تيم ملي هستند يا از مصدوميت رنج مي‌برند. من واقعا آنها را خيلي اوقات نمي‌بينيم.
قلعه‌نويي گفت: ملوان در اين بازي خوب ظاهر شد خصوصا در نيمه دوم کمي ما را تحت فشار گذاشت اما موقعيتي براي گلزني نداشت. يکي از دلايل اين موضوع هم خستگي ملي‌پوشان ما بود.
وي در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه سرمربي ملوان معتقد است گل استقلال آفسايد بوده، اظهار داشت: من از آنجا که ديدم نمي‌توانستم تشخيص بدهم آفسايد بوده است يا خير. بايد فيلم بازي را ببنيم تا در اين مورد نظر بدهم.
سرمربي استقلال در خصوص مشکلات مالي تيمش گفت: مشکلات مالي که از قديم‌ الايام همراه ما بوده است البته قول‌هايي در اين راستا به ما داده‌اند. بايد ديد شرايط چگونه رقم مي‌خورد.
قلعه‌نويي تاکيد کرد: بازيکنان جديدي که جذب کرديم خوب هستند اما بايد در شرايط تيمي قرار بگيرند. اين بازيکنان نتوانستند پيش از 3 جلسه با ما تمرين کنند آنها با تيم هماهنگ نيستند. هفته گذشته سعي کرديم يک بازي تدارکاتي برگزار کنيم اما جنس‌مان جور نشد.
وي در خصوص جذب بازيکن خارجي و مدافع راست تاکيد کرد:‌ بازيکن خارجي تيم ما با توجه 4 و 5 هفته ديگر به تهران مي‌آيد اما دفاع راست اين تيم در يکي دو روز آينده نهايي خواهد شد.
سرمربي استقلال در خصوص ديدارش با وزير ورزش و جوانان تصريح کرد: خيلي خوشحالم در دولت جديد ورزش هم صاحب وزير شد. در جلسه با آقاي گودرزي در مورد کلان ورزش صحبت کرديم و قسمت آخرش هم بحثمان در مورد استقلال بود. نگاه او دانشگاهي و تربيتي است.
قلعه‌نويي افزود: آقاي گودرزي خط مشي کاري خود را براساس معرفت گذاشته و گفته است که بر اين اساس قدم بر مي‌داريم. در 8 سال گذشته ترور شخصيت باب شد که در اين موارد اصلا شخصيت آدم‌ها برايشان مهم نبود. ايشان انتصاب‌هاي خوبي داشته است. احمدي و جهانيان مشاوران او شده‌اند که اين نگاه خوبي است. وزير ورزش قول‌هاي مساعدي داد که به استقلال و پرسپوليس که سرمايه‌هاي ايران هستند.