اسکوچيچ: از فرصت‌هايمان استفاده نکرديم

ساعت 01:01 یک شنبه ۳ آذر ۱۳۹۲

دراگان اسکوچيچ پس از شکست يک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبري اظهار داشت: واضح است که از اين نتيجه راضي نيستم. موقعيت‌هاي خوبي داشتيم تا بازي مساوي شود. مي‌خواهم يک ذره در مورد داوري حرف بزنم، گل استقلال آفسايد بود و اگر با گل آفسايد پرسپوليس ما را مي‌برد چرا استقلال متفاوت باشد آنها هم با گل آفسايد ما را بردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، وي ادامه داد: از نيمه اول اصلا راضي نيستم در چرخش توپ خوب نبوديم و فقط در فضاي کوچک بازي مي‌کرديم. استقلال در پرش‌ها هميشه خوب بود . نيمه دوم بهتر شديم و من هم ريسک بيشتري کردم و مي‌خواستم با دو مهاجم بازي مساوي شود اما از فرصت‌هايمان استفاده نکرديم.
سرمربي ملوان در مورد اينکه استقلال و پرسپوليس با گل آفسايد شما را بردند اتفاقي است يا نه، گفت: تصادفي نبوده و استقلال و پرسپوليس بزرگ هستند و ما کوچک شخصا دوست ندارم در مورد داوري حرفي بزنم اما در اين فصل در شش بازي هشت اشتباه عليه ما بود و اين همه چيز را مشخص مي‌کند. هرفردي مي‌تواند اشتباه کند از من مربي تا بازيکن ولي در ششماسبقه هشت اشتباه مسلم مي‌دانيد چند امتياز مي‌شود؟ من به کسي اتهام نمي‌زنم فقط مي‌گويم اشتباه‌هاي زيادي بوده و اين اشتباه‌ها کار ما را سخت کرده است بهتر است بازي را سه بر صفر يا چهار بر صفر ببازي تا با گل آفسايد که اينطور باختيم.
سرمربي ملوان افزود: 99 درصد مطمنم گل استقلال آفسايد بود اين گل و گل پرسپوليس به طور آشکار آفسايد بود.
اسکوچيچ در مورد نيم فصل دوم گفت: شرايط ما بسيار سخت است و مشکلات زيادي داريم وبازيکنان تاکنون زحمت زيادي کشيدند و سعي مي‌کنيم بازي به بازي بجنگيم تا ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.
سرمربي ملوان در مورد حرف و حديث زياد در مورد داوري بخصوص اعتراض‌هاي پرسپوليس به داوري، گفت: چه توضيح بيشتري بايد به شما بدهم شش بازي هشت اشتباه يکبار پنالتي يکبار آفسايد چه حرفي بزنم؟ من نبايد در مورد مسايل داوري حرف بزنم کارشناس هست. به عنوان سرمربي مي‌گويم به اين سبک داوري مي‌بازيم اگر سه بار غير از اين باشد مربي بد بوده است. مرتبه اول بر اثر اشتباه داوري، در مرتبه دوم آفسايد ودر مرتبه سوم پنالتي ما را نمي‌گيرند مقابل فولاد پنالتي واضح ما رانگرفتاين سه بازي را باختم و مربي بدي شدم. هر فردي مي‌تواند اشتباه کند اما افراد مسئول بايد يا تنبيه کنند يا کاري کنند که اين مشکل پيش نيايد. ببخشيد اينطور حرف زدم نمي‌خواستم شخصيت داوران را زير سوال ببرم اما خوب نيست هر هفته اين اتفاق بيفتد.