بهروان : تیمهای بدهکار باید تا 5 روز قبل از شروع مسابقات تسویه حساب کرده باشند

ساعت 01:01 یک شنبه ۳ آذر ۱۳۹۲

مراسم قرعه کشی لیگ دسته سوم امروز با حضور غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، محمدرضا آرویی نماینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مسئولین کمیت

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه قرعه کشی لیگ دسته سوم امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.
غلامرضا بهروان در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه و آرزوی قبولی عزاداری آنها در ماه محرم و گرامیداشت هفته بسیج به تیم های صعود کننده به این مرحله تبریک گفت.
بهروان در مورد تقسیم بندی تیمها گفت :به نظر من  به علت مسافت زیاد بین شهرها و هزینه بالای رفت و آمد بهتر است تیمها به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شوند.
بهروان ادامه داد : اگر شکایتی در زمینه های مختلف باشد، قویا به آن رسیدگی می کنیم و قوانین در خیلی از موارد دست ما را برای برخورد با متخلفین باز گذاشته است.
وی افزود : ما در مسائل اجرایی مسابقات از قبیل زمین مسابقات، هتل، محل اسکان و غیره ، ورود می کنیم ولی  مسائل انضباطی تیمها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربوط می شود.
وی ادامه داد : تمامی تیمهای بدهکار باید تا 5 روز قبل از شروع مسابقات تسویه حساب کرده و برگ تسویه حساب بگیرند، در غیر این صورت در مسابقات شرکت داده نمی شوند.
بهروان افزود :باید در کلیه مسابقات، پزشک، آمبولانس و نیروی انتظامی به اندازه کافی وجود داشته باشد و تیمهایی که در دیدار برابر تیمهای دیگر حاضر نمی شوند بازنده اعلام خواهند شد.
بهروان در پایان تاکید کرد: این شائبه وجود دارد که به تیمهای دسته پایین تر اهمیت داده نمی شود در صورتی که چنین موضوعی صحت ندارد.باید سالم کار کنیم ،صادق باشیم و آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و فوتبال را وسیله ای برای تحکیم روابط انسانی قرار داده و سعی کنیم از همدیگر به نیکی یاد کنیم.