قلعه نویی: جز کاندیداهای قهرمانی هستیم

ساعت 01:01 شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: منتظری یکی از اسطوره‌های استقلال است که از پول‌های کلان گذشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار داشت: قبل از آنکه سوال خبرنگاران را جواب بدهم باید انتخاب وزیر ورزش را تبریک بگویم. خوشحالم که بعد از ۱۰۰ روز از دولت جدید وزارت ورزش وزیر خود را شناخت. امیدوارمی ورزش ما با گودرزی که یک مدیر آکادمیک است به سمت و سوی موفقیت برود. همچنین انتخاب دکتر احمدی را به عنوان مشاور وزیر ورزش تبریک می گویم و این موضوع نشان دهنده این است که وزارت ورزش با برنامه پیش می رود. دومین تبریکم به خاطر فوتبال ساحلی، والیبال که امروز آمریکا را شکست داد و دلاورانه بازی کردند. یک تبریک هم به سازمان لیگ می گویم به خاطر قرارداد خوبی که آقای تاج می بندد و خوشبختانه ۸۰ درصد این قرارداد به باشگاه ها می رسد.

وی در خصوص بازی گفت: ما شرایط خاص خودمان را داریم. تیم ما تقریبا به ۴ قسمت تقسیم شده بود و چند بازیکن هم مصدوم شده بودند. چند نفر هم جدا کار می کردند ولی از دیروز همه به ما اضافه شدند. اولا که بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند و قرار است یکی دو بازیکن دیگر هم به ما اضافه شوند. از کادرفنی تیم ملی و بدنساز آنها هم تشکر می کنم که با حیدری و بیک زاده خوب کار کردند و این کارها به نحو احسن انجام شد. هر چند شاید در دو بازی آینده هم این دو بازیکن را نداشته باشیم.

قلعه نویی تصریح کرد: ملوان تیم بسیار خوبی است و مقابل استقلال انگیزه های خاص خودش را دارد. ما استقلال هستیم. ما هم بعداز گذشت دو هفته در آزادی بازی کنیم و مطمئن هستم با بازی کردن و اضافه شدن نفرات جدید جزو کاندیدای قهرمانی هستیم و به صدر جدول باز می گردیم. مهم برای ما این است که ملوان را ببریم و اینکه چند گل بزنیم بحث دیگر این بازی است.

وی در ارتباط با قهرمانی نیم فصل و تاثیرات آن از نظر روحی روی استقلال گفت: طبیعتا به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم و به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. ملوان تیم بسیار با احترامی است و اول برای ما یک بازی منطقی و تاکتیکی با آرامش و تمرکز است. اینکه چه تیمی در نیم فصل اول قهرمان شود الان مهم نیست. مورینیو هم گفته است اینکه این همه جام آورده در آخر فصل محسوب می شود نه وسط فصل.

قلعه نویی در مورد نکونام و حضورش در مراسم آسیایی گفت: او هم در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی زحمت کشیده و حق اوست که به عنوان نفر اول انتخاب شود. ما ممانعتی نمی کنیم که نکونام به آنجا برود و اگر لازم است او را اعزام می کنیم.

سرمربی آبی پوشان در خصوص حضور بازیکنان استقلال در لبنان و اتفاقات قبل از بازی گفت:‌جا دارد به مردم ایران و لبنان تسلیت بگویم ولی فوتبال فضایی است که باید از آن استفاده کرد و جایی که انفجار باشد روحیه تیم ها را تحت تاثیر قرار می دهد البته بازیکنان من در این یکی دو روز در این مورد زیاد صحبت کردند ولی همه چیز تمام شده است.

قلعه نویی در خصوص آمادگی اولادی و کبه نیز گفت: زمانی که قاضی را خواستم بگیرم این مسائل مطرح بود و حالا بیشترین پیشنهادات برای این بازیکن آمده است. ما بازیکنانی می خواهیم که به افکار تاکتیمان بخورد. اینکه اولادی سال قبل چه عملکردی داشت مهم نیست. هم اولادی و هم ایمان باصفا می توانند به ما کمک کنند. آقایانی که ابتدای فصل انتقاد می کردند چرا حالا نمی گویند که او بیشترین پیشنهاد را دارد.

وی در خصوص پژمان منتظری و تصمیم او گفت: او یکی از اسطوره های استقلال است . کارهایی که در این یکی دو سال از او دیده ام از کمتر بازیکنی دیده ام. او از پول های کلانی به خاطر استقلال گذشته و تا حالا هم یک ریال هم دریافتی نداشته است. من از مردم توقع دارم که این مسائل را تشخیص بدهند و بدانند که اسطورهای آنها چه کسانی هستند. با او صحبت می کنم تا آخر فصل در استقلال بماند.

قلعه نویی در خصوص صحبت های رحمتی و سیموئز و اینکه قرار است به تیم ملی دعوت شود، گفت: من از این موضوع خبر ندارم ولی رحمتی سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده و امیدوارم این اتفاق بیفتد و من دخالتی در این موضوع نمی کنم چون مسئولیت فنی تیم ملی برعهده کادرفنی آن تیم است. امیدوارم از تمامی موجودیتمان در راه جام جهانی استفاده کنیم. البته باید در مورد سیموئز بگویم که او عاشق فوتبال است و دقیقا مثل ناصر ابراهیمی خودمان می ماند.

قلعه نویی در خصوص فرزاد حاتمی در پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکن را می خواستید یا نه گفت: اجازه دهید در مورد بازیکنی که مربوط به استقلال نیست صحبت نکنم او بازیکن بزرگی است و اگر از یکسری پتانسیل هایش استفاده کند بازیکن بزرگی می شود به شرط اینکه از قابلیت هایش استفاده کند.

وی در مورد اینکه با پیشنهادات قاضی موافقت شد یا خیر گفت: ما مخالفت کردیم و اجازه ندادیم برود ولی خواستیم بگوییم آنهایی که انتقاد می کنند این مسائل را ببینند.

وی در خصوی اینکه کارت بازی اولادی و کبه صادر شده یا خیر گفت: به امید خدا ماجدی کارت بازی آنها را دریافت می کند.

انتهای پیام/ی