اسکوچیچ: می خواهیم استقلال را شکست بدهیم

ساعت 01:01 شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی نیستم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: ما برای این مسابقه ۲۰ روز وقت آماده سازی داشتیم. تعدادی از بازیکنانمان غایب بودند ولی از زمانمان خوب استفاده کرده و برای یک بازی خوب در دیدار فردا آماده هستیم. تنها سهیل رحمانی برای بازی فردا محروم است و چند بازیکن یک اخطاره در تیم ما وجود دارد.

وی افزود: استقلال باشگاه بزرگی در ایران است و به آنها احترام می گذاریم اما سعی می کنیم برای برنده شدن پا به این مسابقه بگذاریم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که از عملکرد ملوان نقل و انتقالات راضی هستی یا خیر گفت: راضی نیستم چون بعد از بازی آخر گفتم باید تیم را تغییر دهیم و به آنها گفتم الان وقت خوابیدن نیست. کار خاصی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که ملوان در سه بازی گذشته خود موفق عمل کرده و این روش ادامه دارد یا خیر اظهار داشت: اعتماد به نفس تیم من بالا رفته و نباید بی خیال باشیم و روی تیممان باید کار شود. از بازیکنانم واقعا راضی هستم. چون در شرایط سخت کار بزرگی انجام دادند.

اسکوچیچ در خصوص اینکه بازی فردا جنگ قهرمانی نیم فصل برای استقلال است، عنوان کرد: این موضوع برای استقلال است نه ملوان. آنها می خواهند قهرمان نیم فصل شوند و ما هم برای سه امتیاز بازی می کنیم.

وی در پایان گفت: اینکه آنها برای قهرمانی می جنگند اهمیتی برای ما ندارد.

انتهای پیام/ی