امضای تفاهم نامه و رونمایی از سامانه ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال ایران

ساعت 01:01 شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲

بزرگترین تفاهم نامه مخابراتی کشور در حوزه ورزش با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مدیران همراه اول و جمعی از رسانه های گروهی در سازمان لیگ فوتبال ایران امضا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این مراسم ،مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، علی کاظمی دبیر کل سازمان لیگ  ، وحید صدوقی  مدیر عامل و محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و بهمن صدوقی مدبرکل کسب و کار همراه اول  حضور داشتند.
در این مراسم همچنین از سامانه ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال ایران(6090) رونمایی شد.
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در این مراسم با تبریک هفته بسیج اعلام کرد: از مدیران همراه اول برای امضای این تفاهم نامه  سه جانبه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ  که زمینه پیشرفت و توسعه فوتبال را فراهم می کند قدردانی می کنم. 
وی افزود:ما برای احقاق حقوق فوتبال در تمامی سطوح تلاش می کنیم و این تفاهم نامه 3 جانبه که بین این شرکت ،فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به امضا رسید در همین راستا است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: کمک به سازمان لیگ کمک به فوتبال کشور است و ما برای بدست آوردن این حقوق تلاش خود را به خرج خواهیم داد،خدمات مخابراتی در زمینه فوتبال از جمله (اس ام اس )و (ام ام اس) ازجمله این حقوق است که باید سازمان لیگ نیز از سود آن بهرمند شود.
وحید صدوقی  مدیر عامل شرکت همراه نیز در این جلسه گفت:خانواده همراه اول با 60 میلیون مشترک  خدمات مختلفی را به آنان ارائه می دهد.
این مقام مسئول بیان کرد: با تلاش های انجام شده اکنون 5 میلیون هوادار فوتبال نیز عضو شبکه همراه اول هستند که این تعدادبه نوعی شبکه اجتماعی را تشکیل داده اند.همچنین باشگاه های پرسپولیس  و استقلال نیز با مذاکره با این شرکت با ما همکاری را آغاز کردند.
وی افزود:قرارداد انحصاری خدمات ارزش افزود امروز با سازمان لیگ به امضا می رسد تا باشگاه های مختلف دیگر نیز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند .
صدوقی بیان کرد: هدف ما از امضای این قرارداد حمایت ورزش به ویژه فوتبال است.