بازدید رییس فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه استقلال از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران

ساعت 01:01 سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲

علی کفاشیان و مهدی تاج رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال به همراه علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در محل روابط عمومی این سازمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج در این بازدید اعلام کرد: تلاش می کنیم تا برای ارتقای جایگاه پایگاه اطلاع رسانی سازمان لیگ از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.
نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: اکنون باتوجه به  تلاش هایی که برای بهبود این سامانه انجام شده امیدواریم به سایت مرجع فوتبال ایران تبدیل شود.
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران بیان کرد: این سامانه در آینده قابلیت پخش کنفرانس های خبری را به صورت زنده و همزمان راخواهد داشت که این ویژگی کم نظیر است.
مهدی تاج افزود : برای رسیدن به نقطه ایده آل باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا این سایت در بین بهترین ها قرار گیرد، البته ما قصد رقابت با سایر سایت های خبری ورزشی را نداریم.
در ادامه این دیدار رییس فدراسیون فوتبال با مثبت ارزیابی کردن این سایت گفت: این سامانه دارای اطلاعات خوبی است که هم می تواند برای باشگاه ها مفید باشد و هم برای علاقمندان به فوتیال که نتایج لیگ را دنبال می کنند.
علی کفاشیان از فرم و محتوای سایت سازمان لیگ ابراز خرسندی کرد و افزود: سایت سازمان لیگ می تواند با همکاری با سایت فدراسیون فوتبال اطلاعات بهتر و دقیق تری را در اختیار علاقمندان قرار دهد .
در ادامه این دیدار مهدی کرامتی مسئول بخش ای تی سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحات کاملی را درباره قابلیت ها و بخش های مختلف سایت به حاضران ارائه داد.