گزارش تمرين استقلال

ساعت 01:01 جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲

تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ديدار مقابل سايپاي البرز از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.
 در اين تمرين هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري و سياوش اکبرپور به دليل مصدوميت غايب بودند. همچنين آندرانيک تيموريان به دليل عدم پرداخت مطالباتش از سوي باشگاه استقلال در تمرين امروز هم شرکت نداشت.
* هنگامي که امير قلعه‌نويي در حال پارک کردن ماشين خود در کمپ بود تعدادي از هواداران استقلال به سمت وي رفتند و با او در خصوص خداحافظي مجيدي از فوتبال گفت‌وگو کردند. آنها همچنين به سرمربي استقلال اطمينان خاطر دادند که از او حمايت خواهند کرد.
* بنري در حمايت از سرمربي استقلال با اين عنوان که «به اميد خدا، اميرخان، اميرخان، استقلال قهرمان» در کمپ نصب کرده بودند.
* پيش از آغاز تمرين بازيکنان استقلال در گروه‌هاي مختلف مشغول بازي تنيس فوتبال بودند.
* امير قلعه‌نويي بازيکنان را در آغاز تمرين دور خود جمع و با آنها در خصوص مشکلات مالي صحبت کرد. سرمربي استقلال در بخشي از اظهاراتش به بازيکنان گفت: همه ما مشکل داريم. نبايد در اين شرايط کاري کنيم که خودمان باعث ايجاد مشکل شويم. همه شما پول گرفته‌ايد و نمي‌توانيد بگوييد که اصلاً پولي دريافت نکرده‌ايد.
وي در ادامه افزود: چرا هر اتفاقي مي‌افتد سريع آن را بروز مي‌دهيد. از تک تک شما انتظار دارم که در اين شرايط سخت کنار تيم باشيد. شما بايد براي تيم معرفت به خرج دهيد.
سرمربي تيم استقلال همچنين خطاب به شاگردانش خاطر نشان کرد: بازيکناني که در اين شرايط سخت کنار تيم حضور داشته باشند معرفت خود را نشان داده‌اند. باور کنيد از من تا کادر فني هنوز پولي نگرفته‌ايم ولي شما از باشگاه پول گرفته‌ايد. در اين شرايط بايد کمک حال تيم باشيد چون بايد جواب مردم را بدهيم.
* بالاخره با پيگيري‌هاي انجام شده لباس‌هاي گرم به دست بازيکنان رسيد اما با اين حال بازيکنان با همان لباس‌هاي آستين‌کوتاه تمرين کردند.
* محور تمرين امروز آبي‌پوشان دويدن دور زمين و بازي آقاوسط در 3 گروه بود. در بازي آقاوسط امير قلعه‌نويي نيز شرکت داشت.
* پس از بخش آقاوسط بازيکنان زير نظر قلعه‌نويي بازيسازي از خط دفاع، بردن توپ به کناره‌ها و ارسال از جناحين را کار کردند که در اين بخش سرمربي استقلال بارها به بازيکنان خود تذکر مي‌داد که با سرعت توپ را به جناحين ببرند. در اين بخش از تمرين محمد قاضي که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته عملکرد خوبي از خود نشان داد.
* حدود 50 نفر از هواداران استقلال از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.
* جواد نکونام در دقايقي از تمرين زير نظر امير حاج‌قاسم دوهاي استقامتي انجام داد. اين بازيکن به دليل 3 اخطاره بودن در ديدار مقابل سايپا حضور ندارد.
* آرش برهاني که به دبي سفر کرده بود و در ديدار مقابل مس کرمان حضور نداشت امروز در تمرين شرکت کرد.
* در اواخر تمرين يکي از هواداران استقلال جمله‌اي را به قلعه نويي گفت که باعث عصبانيت سرمربي استقلال شد و از او خواست که کمپ استقلال را ترک کند. اين هوادار با ناراحتي به قلعه نويي گفت با من اين گونه صحبت نکن. در اين لحظه جو تمرين براي لحظاتي بهم ريخت و مسئولان کمپ اين تمشاگر را به بيرون کمپ بردند.
تيم استقلال فردا ساعت 15 در کمپ اختصاصي باشگاه تمرين مي‌کند و روز يکشنبه صبح عازم کرج خواهد شد.