محمد رضا ساکت مشاور سازمان لیگ فوتبال می شود

ساعت 01:01 چهار شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:برنامه های مدونی را برای پیشرفت فوتبال باشگاهی در دستور کار داریم.

مهدی تاج گفت: یکی از اهداف سازمان لیگ برگزاری منظم مسابقات است و باید علاوه بر آن فاصله کمی و کیفی رقابت های دسته اول، دوم و سوم را با لیگ برتر کاهش دهیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: برای  رسیدن به این اهداف باید برنامه ریزی دقیقی انجام داد و نیاز مند اعتبار مالی هستیم.البته در این مورد با علی کاظمی دبیر سازمان لیگ و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات جلسه ای برگزار کرده ایم.
رئیس سازمان لیگ بیان کرد: قصد داریم برای پیشبرد اهداف خود از محمد رضا ساکت به عنوان مشاور در سازمان لیگ استفاده کنیم ،وی از تجربه لازم برای کمک به سازمان لیگ برخوردار است و سال ها نیزعضو هیأت رئیسه بوده است.
تاج در ادامه گفت: اقداماتی برای درآمدزایی به نفع باشگاهها انجام داده ایم و از آن فقط برای کمک به باشگاه ها استفاده می کنیم .
  وی بیان کرد:هیأت رئیسه سازمان لیگ را هم در جریان این امر قرار داده ایم و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید فروش بلیت الکترونیکی در تمام ورزشگاه ها اجرا شود و این امر می تواند برای رفاه تماشاگران بسیار مفید باشد تا آنها بدون دغدغه بازی های مورد علاقه خود را از نزدیک تماشا کنند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت :درمورد فوتبال بانوان ایران نیز باید تلاش کنیم باشگاه های لیگ برتر تیم های  بانوان خود را برای حضور در مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکیل دهند تا کیفیت این بازی ها نیز افزایش یابد .