مظلومي: از خداحافظي مجيدي تاسف خوردم

ساعت 01:01 سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲

پرويز مظلومي پس از تساوي مقابل استقلال گفت: بازي خوبي بود. از تمام بازيکنانم تشکر مي‌کنم. خيلي خوب بازي کردند. اگر خودباوري داشتند با 3 امتياز تهران را ترک مي‌کرديم. براي مساوي به اينجا نيامده بوديم. چون يک امتياز دردي از ما دوا نمي‌کند. موقعيت و پنالتي را خراب کرديم که اين به خاطر فشار روحي و رواني بود. لياقت تيم ما بهتر از اين است.
به گزارش روابط عمومی سازمان، وي افزود: دقت مي‌کرديم تيم برتر بوديم. مساوي را اصلا دوست نداريم. تبريک مي گويم که به استقلال نباختيم ولي ما در شرايط بحراني هستيم. يک امتياز هم خوب است اما اگر دقت مي‌کرديم 3 امتياز را مي‌گرفتيم. در جريان بازي سعي کرديم که هافبک‌هاي استقلال را از کار بيندازيم و در 90 دقيقه استقلال فقط دو موقعيت روي دو اشتباه فردي ما داشت و به گل رسيد.
وي افزود: ما موفق بوديم اما فوتبال است. از هواداران استقلال و خودمان که ما را تنها نگذاشتند تشکر مي‌کنم. اميدوارم همه لذت برده باشند. جاي تاسف بود فرهاد خداحافظي کرد اما تاسف مي‌خورم که اشک هواداران استقلال را ديدم. نمي‌دانم قضيه چه بود. مجيدي مي‌توانست باز هم بازي کند و هوادارانش هم تا پايان فصل او را ببينيد.
مظلومي در خصوص اينکه زمان او هم فرهاد اين کار را کرد، گفت: فرهاد زمان من خداحافظي نکرد. او مشکلاتي داشت، اميدوارم اتفاقي که افتاد دوباره نيفتد. ما دو بازي در خانه باختيم و سه بازي در بيرون از خانه.
وي در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه اميدوار است که مشکلات تيمش را حل کند، گفت: نکته خوبي بود. ساختار دفاعي ما از جلو تا عقب و ميانه زمين به هم کمک مي‌کردند. موفق عمل کرديم. به استقلال فرصت در آزادي نداديم. اين يک نقطه وقت براي ماست. تلاش مي‌کنيم و مسلما از اين شرايط خارج مي‌شويم. مس تيم پرقدرتي در ايران است. شرايطي پيش آمد که به اين روز افتاد. من با اميدوارمي به کرمان آمدم و غير از اين بود نمي‌آمدم. اميدوارم مزد زحمات را در کار گروهي بگيريم. ما ساختار خوبي در باشگاه داريم. از لحاظ مالي هم مشکلي نداريم.
مظلومي در مورد تشويق از سوي هواداران استقلال گفت: مظلومي را استقلالي‌ها فراموش نمي‌کنند. شايد خيلي‌ها دوست داشتند اينطور شود اما من مخلصانه دينم را ادا کردم و براي استقلال زحمت کشيدم. 30 سال براي استقلال خدمت کردم و جام آوردم اما پشت جام‌ها قايم نشدم و سينه سپر نکردم. هر چه داريم از اين مردم است.
سرمربي مس در خصوص اينکه چرا 90 دقيقه روي نيمکت بود، گفت: مي‌خواستم به هواداران استقلال احترام بگذارم. وقتي آنها از من استقبال مي‌کنند بايد احترام بگذارم.

کلید واژه