قلعه‌نويي:بايدهشت بازيکن را تعويض مي‌کردم

ساعت 01:01 سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲

امير قلعه‌نويي پس از مساوي يک بر يک مقابل مس کرمان در نشست خبري گفت: بازي خوبي بود اما ما خوب نبوديم. اگر قرار بود تعويض کنيم بايد هشت بازيکن را تعويض مي‌کردم اما روي نيمکت بازيکن نداشتيم. امروز چهارنفره بازي کرديم و از بازي فولاد تا اين بازي خوب ريکاوري نکرديم. چون بدنسازي هم نکرديم خسته بوديم و بايد بگويم که ما خوب نبوديم.

به گزارش فارس،قلعه نويي در مورد داوري اين بازي گفت: خوشحالم که مظفري زاده که داور خوبي است برگشته اما در شرايط آرماني نبود. همين که برگشته براي جامعه داوري ما خوب بود.

وي در مورد لاوره و تعويضش در دقيقه 31 گفت: به نظر شما دقيقه چند بايد عوض مي‌شد. دو روز قبل او را براي اين بازي آماده کرديم امروز تيم ما خوب نبود نه فقط گوران بلکه خواستيم تغير تاکتيک بدهيم اما جمشيديان هم خوب نبود. امروز با 4 نفر بازي مي‌کرديم و هشت بازيکن ما خوب نبودند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه روي نيمکت هم بازيکن نداشتيد، گفت: دو روز پيش مجيدي به من زنگ زد و گفت مي‌خواهم شما را ببينم و با هم حرف زديم و من انتظار اين حرکت را نداشتم اين شانس من است که همه مثل منصوريان و فکري در زمان ما خداحافظي مي‌کنند. گفتم مقابل تراکتورسازي خداحافظي کن اما گفت مي‌خواهم در روز خوب از فوتبال خداجافظي کنم.

قلعه نويي ادامه داد: به او گفتم بيرون از تهران با ما نباش و فقط در بازي‌هاي تهران باش رفت و فکر کرد ولي در نهايت تصميم گرفت که برود. من سعي کردم که او را از تصميمش منصرف کنم اما او مي‌گفت مي‌خواهم در شرايطي بروم که بهترين هستم اين هم تصميم خوبي است. بين من و او سوتفاهم‌هايي بود که رفع شد. او مي‌توانست تا آخر ليگ بازي کند. او ساليان سال براي استقلال و فوتبال زحمت کشيد. نکته تاريک فرهاد اين بود که مي‌توانست در تيم ملي باشد. بزرگترين سرمايه و افتخار فرهاد اين بود که در دل مردم بود. او از ما جدا نيست. به او گفتم سرمايه فوتبال ما در مربيگري هستي. هم هوش خوبي دارد هم کلاس مي‌رود. در آينده مي‌تواند به عنوان مربي به استقلال کمک کند.

وي در مورد دليل ناراحتي‌اش در کنار زمين گفت: يک جوان 20 ساله همه چيز را زير سوال مي‌برد اگر حرفي بزنم به شما برمي‌خورد. ناراحتم کسي که 20 سال براي فوتبال زحمت کشيده و هنوز در زمين فوتبال است برايش حرف درميآورند. اگر حرف بزنيم هزارتا حرف مي‌زنند. به يک بچه 20 ساله چه بگويم.

قلعه نويي در مورد جدايي جباري و رفتن مجيدي گفت: در مورد رفتن جباري حرف نزنيم بايد جايگزين پيدا کنيم شايد با رفتن فرهاد شرايط سخت شده و من و همکارانم يک ريال نگرفته‌ايم. از تمام دوستانم پول گرفته‌ام نمي‌دانم چطور بايد پس بدهيم. ما دستي پول گرفتي و شانس ما وزير انتخاب نمي‌شود و سرپرست انتخاب مي‌شود و تمام دغدغه من اين است که پولي که دستي گرفته‌آم به رفيق 20 ساله ام پس بدهم تا احترام‌ةا زير سوال نرود. يکي قرار بود يکماه پولش را بدهيم يک را هم قرار بود سه ماهه که هيچ کدام را پس نداده‌ايم.

کلید واژه