قلعه نویی: با 16 بازیکن به اردو رفته ایم

ساعت 01:01 دو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه صالحی امیری رأی اعتماد نیارود ناراحتم، یک فرصت از ورزش گرفته شد.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان گفت: نسبت به بازی قبلی ما هاشم بیک‌زاده و مهدی نظری را نداریم، علاوه بر بازیکنانی که پیش از این مصدوم بودند. نظری سه کارته شده است و ما با 16 نفر به اردو رفته‌ایم. با این شرایط کار ما بسیار سخت می‌شود. ما با فولاد هم بازی خوبی انجام دادیم و اکنون شرایط تیم با توجه به مصدومیت‌ها سخت شده است، به جوانان تیم فولاد تبریک می‌گویم. من فیلم بازی با فولاد را دیدم، بازی کیفیت بسیار خوبی داشت و هر دو تیم از نظر کیفی بازی خوبی ارائه کردند. من به بازیکنان، کادر فنی و مدیریت فولاد تبریک می‌گویم. دهکردی از دوستان خوب من است.


سرمربی استقلال تصریح کرد: فردا بازی سختی مقابل مس داریم، فرگوسن تیم‌های لیگ را به سه دسته تقسیم می‌کند و همیشه می‌گوید گروه سوم که در انتهای جدول قرار دارند بسیار سخت هستند. با توجه به اینکه بازیکنان ما خسته‌تر هستند اما ما برای آنکه در جدول بمانیم برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می‌رویم.


وی در مورد وضعیت مصدومان استقلال و شرایط سخت این باشگاه گفت: کار ما بسیار سخت است، دغدغه مالی هم داریم، استقلال بلاتکلیف است، مسائل مالی هم اذیت می‌کند، از نظر بدنی هم بسیار عقب هستیم، 6 هفته دیرتر تمرینات‌مان را شروع کردیم و مصدومان هم زیاد شده‌اند. جا دارد از کادر پزشکی باشگاه هم تشکر کنم. باید از نظر بدنی به شرایط خوب برگردیم و از نظر تاکتیکی هم هماهنگ‌تر شویم. مس هم تیم خوبی است که بازی این تیم مقابل صبا و سپاهان را دیده‌ایم. دو بازی خارج از خانه‌اش را دیده‌ایم.


قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر رای نیاوردن صالحی امیری از مجلس و شرایط باشگاه استقلال که زیرنظر وزارت ورزش است،گفت: اکنون که صالحی امیری انتخاب نشده است این را می‌گویم، ما یک فرصت را از ورزش گرفتیم، یک جلسه خدمت ایشان بودم، آرامشی که در چهره و صحبت‌ها و برنامه‌های ایشان بود می‌توانست به ورزش کمک کند، ایشان یک نیروی خوب بود که می‌توانست ورزش ما را متحول کند، من نمی‌خواهم بگویم چرا او انتخاب شد یا نشد و وارد جزئیات نمی‌شوم اما افسوس خوردم که صالحی امیری رای نیاورد زیرا می‌توانست ورزش ما را متحول کند، من یک بار او را دیدم، در برنامه‌هایش نگاهی که به ورزش داشت و چهره‌اش آرامش بود. از رای نیاوردنش ناراحت شدم. این مسئله به ضرر تیمی مثل استقلال هم هست و مشکلات ما را بیشتر می‌کند.


وی در مورد اینکه چرا راهکاری برای حل مشکلات مالی استقلال دارید و آیا نمی‌خواهید از هواداران کمک بگیرید گفت: باید نگاهمان را به ورزش عوض کنیم. من در کمیسیون اصل 90 مجلس هم گفتم باید برای فوتبال برنامه و چشم انداز داشته باشیم، چون برنامه نیست این مشکلات هم هست، همه مجموعه استقلال در حال تلاش هستند، از مدیر عامل گرفته تا هیئت مدیره و معاونین باشگاه در تلاشند تا این مشکل حل شود. من برای اولین بار است که می‌گویم در هفت ماه گذشته یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم ضمن اینکه 414 میلیون تومان هم پول دستی گرفته‌ام و به تیم دادم و بخشی از این پول هم به دوستم هم پرداخت نشده است، 2 ماه است که قرار بود این پول پرداخت شود که اکنون فقط بخشی از آن پرداخت شده است. قرار بود هر دو ما یک بار این پول رادر ظرف 4 ماه بازگردانند که این اتفاق نیفتاد.


قلعه نویی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده و مقداد نجف‌نژاد هم تلاش خود را می‌کنند، یک سرمربی باید پول دستی هم بگیرد و به تیم بدهد.


قلعه‌نویی در مورد شعارهایی که روز گذشته هواداران پرسپولیس علیه او دادند سر دادند، گفت: این شعارها جدید است از پارسال پرسپولیسی‌ها شروع کردند و شروع کننده آن باشگاه پرسپولیس بود. یکی دوبار هم رویانیان با من تماس گرفت و نقطه نظراتش را گفت اما این مسئله ادامه پیدا کرد تا اپیدمی شد.لیدرهای استقلال را من به آرامش دعوت کردم اما آنها هم ناراحت هستند می‌گویند به شما و سرپرست تیم اهانت می‌شود و شما برخوردی نمی‌کنید در کل باید بگویم این مسئله به نفع فوتبال ما نیست.


انتهای پیام/ی

کلید واژه