گل‌محمدی: شرایط جام‌حذفی با لیگ متفاوت است

ساعت 01:01 دو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: شرایط مسابقات در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هیچ تضمینی برای صعود ما به دوره بعد وجود ندارد.

 یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با پارسه تهران در جام حذفی اظهار داشت: پارسه انگیزه بالایی دارد برای صعود به دوره بعد، آنها از انگیزه بالایی برخودار هستند، ما در گذشته مقابل این تیم یک بازی دوستانه انجام دادیم و مقابل این تیم شکست خوردیم، امیدوارم فردا یک بازی خوب داشته باشیم و بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم پارسه شناخت دارید، گفت: فیلم بازی‌های پارسه را دیده‌ایم و آن را آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم به دست آوردیم. ما تغییرات زیادی نسبت به بازی قبلی خودمان در لیگ خواهیم داشت، 80 تا 90 درصد تیم تغییر خواهند کرد و یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم که هنوز شرایط بازی ندارند.


وی افزود: البته تغییرات تیم ما ارتباطی به بازی کردن در جام حذفی ندارد، تمام بچه‌های ما در یک سطح هستند و این از محسنات تیم ما است و هیچ فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن بازی کند.


گل محمدی در پایان درباره این که تیم نفت در نیم فصل غلامرضا رضایی را به خدمت خواهد گرفت، یا نه گفت: من این خبر را از شما می‌شنوم و تا به حال به این موضوع هم فکر هم نکرده‌ایم.


انتهای پیام/ی

کلید واژه