امامی فر: با انگیزه بازیکنانم مقابل نفت خوب بازی می کنیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال پارسه مهر اعتقاد دارد نفت تهران ساختار خوبی دارد، همچنین برنامه‌ریزی و اهداف این تیم کاملا مشخص است.

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: اگر نگاه کنید می‌بینید تیم نفت برنامه‌ریزی و اهدافش مشخص است، ساختار خوبی دارند، همچنین بازیکنان خوب و تأثیرگذاری دارند بنابراین بازی راحتی مقابل آنها نخواهیم داشت. از طرفی فکر می‌کنم پارسه مهر در اهداف کوتاه و بلندمدتش موفق بوده است.


وی ادامه داد: اهداف کوتاه مدت از این نظر که نگاهی به جام حذفی داشته است برای بازی فردا مقابل نفت به دنبال انگیزه مضاعف، تجربه بیشتر و مهمتر از همه بازی منطقی و پیروزی در این مسابقه هستیم. در لیگ خودمان هم خوب ظاهر شدیم و دوم هستیم. هدفمان در این چند سال اخیر صعود به لیگ برتر بوده است. بازیکنان همه باتجربه و با انگیزه هستند. البته نوع فوتبالی که انجام می‌دهیم متفاوت است و نوع تمریناتمان را برای دیدار با نفت تغییر دادیم. امیدوارم فردا جواب بگیریم. با شور، هیجان و انگیزه بازیکنان مطمئنم بازی خوبی خواهد شد.


سرمربی تیم فوتبال پارسه مهر با اشاره به اینکه فوتبال ما حرفه‌ای نشده، اظهار داشت: امیدوارم بعد از  12 سال تاوان حرفه‌ای شدن، شاهد فوتبال زیبایی باشیم. نسل جوانی که وارد مربیگری شده‌ایم تجربیات و یافته‌هایی داشتیم که در تلاشیم زیر سایه علم به بازیکنان منتقل کنیم.


امامی‌فر در خصوص شرایط بازیکنانش عنوان کرد: بازیکنان در شرایط خوبی هستند، هم بازیکنان بزرگسال ما از جمله مؤمن‌زاده و همچنین بازیکنان جوان با همدیگر کار می‌کنند،میانگین بازیکنان ما 24 - 25 سال است ، به بازی فردا امیدواریم. پیش از این با سوسنگرد بازی داشتیم و در ادامه شهرداری جویبار را با پنالتی بردیم و فردا هم با نفت بازی خواهیم داشت.


انتهای پیام/ی