دایی: اولین برد خارج از خانه را می‌خواهیم

ساعت 01:01 شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به بازی فردا برابر راه آهن در ورزشگاه تختی تهران می‌گوید تیمش فردا به دنبال نخستین برد خارج از خانه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر راه آهن در هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک بازی فردا حساسیت خاصی برای هر دو تیم دارد. ما دوست داریم که با پیروزی در این بازی به صدر جدول برسیم؛ چیزی که خواسته‌ی تمام هواداران ماست. از آن طرف راه آهن هم با توجه به جایگاه خود در جدول به دنبال بهبود وضعیت خود است.

 

او در ادامه گفت: بازی کردن در ورزشگاه تختی با توجه به زمینی که دارد خیلی سخت است اما سعی می‌کنیم فردا اولین برد خارج از خانه را به دست بیاوریم. من راه آهن را تیم خودم می‌دانم. دو سال در این تیم زحمت کشیدم. با بازیکنان و مسوولان این تیم همکار بودم و بیشتر آنها دوستان خودم هستند و امیدوارم بغیر از بازی فردا، در سایر دیدارهای خود نتایج خوبی بگیرد.

 

دایی در پاسخ به این سوال که بحث‌های چند هفته‌ی گذشته میان او و رئیسی‌کیا مدیرعامل راه آهن چه تاثیری در این بازی خواهد داشت، گفت: این مسائل به هیچ عنوان تاثیری ندارد. من در سال‌هایی که در راه آهن بودم دوستان خوبی پیدا کردم و از بین مدیران و مالکین راه آهن با افرادی دوست هستم که این دوستی هم‌چنان ادامه دارد.

دایی افزود: متاسفانه مسائلی که پیش آمد در اثر عدم آگاهی رئیسی‌کیا بود وگرنه ما هیچ مشکلی نداریم. دو سال در راه آهن کار کردم و بهترین نتایج این تیم را در تاریخ لیگ برتر به دست آوردیم. من همیشه حقایق را می‌گویم و به دنبال اثبات حق هستم، نه چیز دیگری. فردا هم به دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم و هر تیمی بهتر باشد بازی را می‌برد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره‌ی احتمال تغییر مجدد در ترکیب این تیم نسبت به بازی قبل گفت: ما در هر بازی تیم خود را بر اساس تاکتیکمان و همین‌طور شیوه بازی حریف ارنج می‌کنیم. در بازی قبل فرصت داشتیم بتوانیم از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند استفاده کنیم. به همه‌ی نیروها احتیاج داریم و سعی می‌کنیم به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم.

 

علی دایی درباره‌ی شعارهایی که روز گذشته در بازی استقلال و فولاد علیه او سر داده شد و هم‌چنین حمایت قلعه‌نویی از خود گفت: قلعه‌نویی لطف داشته اما باید ببینیم تصمیم کمیته انضباطی درباره‌ی این اتفاقات چه خواهد بود. ما را که عین آب خوردن قلع و قمع کردند. باید منتظر ماند و دید تصمیم کمیته انضباطی به چه نحوی است و می‌شود از این تصمیم‌گیری به این نتیجه رسید که چه کارهایی دارد انجام می‌شود.

کلید واژه