ابراهیم‌زاده: بازی با پرسپولیس بازی انگیزه بازیکنان مقابل مربیان سابقشان است

ساعت 01:01 شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی با پرسپولیس بازی انگیزه بازیکنان مقابل مربیان سابقشان است.

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: ایام عید قربان و عید غدیر را تبریک می‌گویم، بازی با پرسپولیس هم بازی انگیزه بازیکنان مقابل تیم‌های سابقشان است. اکثر بازیکنان پرسپولیس در زمان‌های مختلف با من کار کرده‌اند و بازیکنان راه‌آهن نیز مقابل مربی فصل قبلشان انگیزه دارند. با توانایی‌هایی که پرسپولیس دارد بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند. بازیکنان ما انگیزه دارند تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم در نیم فصل با جذب بازیکنانی که بتوانند به راه‌آهن کمک کنند نیم‌فصل دوم را با قدرت‌تر آغاز کنیم و کار را پیش ببریم و بازی‌هایمان فقط احساسی نباشد و منطقی هم باشد.

وی در مورد بازی در زمین ناهموار ورزشگاه تختی گفت: شما بازی‌های بیرون از تهران را هم چک کرده‌اید، آنها چطوری هستند؟ برخی زمین‌ها بهتر از تختی هستند و برخی دیگر نیز بدتر از تختی اما استقلال و پرسپولیس باید در آن زمین‌ها بازی کنند زیرا حق آن تیم‌هاست که میزبان باشند. تیم‌های تهرانی هم این حق را دارند که در زمین خودشان میزبان استقلال و پرسپولیس باشند.

وی در مورد اینکه بازی در زمین ناهموار به ضرر خودتان است، گفت: در این صورت بازی به ضرر هر دو تیم است اما اگر در ورزشگاه آزادی بازی برگزار می‌شد بیشتر به نفع چه کسی بود؟ (خبرنگاران گفتند پرسپولیس و ابراهیم‌زاده هم تشکر کرد)

سرمربی راه‌آهن در مورد حواشی این باشگاه و پرسپولیس گفت: این مسئله چیزی نبوده که ربطی به بازیکنان و کادر فنی ما داشته باشد که ما بخواهیم حتی به آن فکر کنیم یا راجع به آن صحبت کنیم، من فقط در این راستا باید بگویم دیدگاهمان این است که هر کسی درون ذات خودش پاک است و انشاء‌الله این پاکی در همه است و قشر مربیان و داوران به این پاکی و صداقت ایمان داشته باشند. ما هم وظایف خود را انجام می‌دهیم و تمام مردم هم به این پاکی اعتقاد دارند. اگر همه خوب و صادقانه عمل کنیم موفق می‌شویم.

سرمربی راه‌آهن در مورد تغییرات این تیم در جام حذفی گفت: این بازی شرایطش خیلی فرق می‌کرد و بچه‌هایی که کمتر از آنها استفاده کرده بودیم در این بازی به میدان فرستادیم. ما تا دقیقه 60 ،3 تعویض انجام دادیم و دنبال این بودیم که به بازیکنانمان استراحت بدهیم. همان طور که پرسپولیس هم مقابل پدیده مشهد به برخی از بازیکنانش استراحت داد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: میلاد نوری و والری الکساندریان مصدوم هستند، میلاد نوری هم قوزک پایش غضروف اضافه به وجود آورده که مسئول پزشکی ما مدارکش را به آلمان فرستاده تا در مورد عمل جراحی از آنها نظرخواهی کند. عصب‌های زیادی از این منطقه پا عبور می‌کند و بحث سلامتی بازیکنانی بیشتر از هر چیز برای ما مهم است.

ابراهیم‌زاده در مرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: ابتدا این صعود را تبریک می‌گویم به همه باشگاه و حتی تیم‌های پایه‌ای که در باشگاه‌ها زحمت کشیدند این موفقیت را تبریک می‌گویم و به آنها خدا قوت می‌گویم فقط باید یک نکته را بگویم تیم نوجوانان ما خیلی دونده و دلیرانه بازی می‌کند که در مرحله بعد باید این بازی توأم با منطق باشد و فقط احساسات نباشد و بازیکنان احساسی برخورد نکنند. من کارهای ترکیبی کمتری در تیم ملی نوجوانان دیدی و قطعا دوستی‌مهر خوب این مسائل را آنالیز می‌کند و با بازیکنانش در این مورد صحبت می‌کند. در بازی‌های گروهی به دلیل حساسیتی که به وجود آمد و 2 مساوی یک بر یک داشتیم شرایط حساس شده بود و احساسی برخورد کردیم.

وی در مورد دیدار با نیجریه گفت: من بازی نیجریه را ندیدم اما نیجریه همواره یکی از تیم‌های خوب بالا جدولی است که سرعتی و قدرتی بازی می‌کند. آنها به عنوان تیم اول گروه بالا آمدند و تعداد گل زده‌شان هم زیاد است. امیدوارم نوجوانان ما هم در این بازی پیروز شوند.

انتهای پیام/ی