استقلال مقابل فولاد خوزستان به برتري رسيد

ساعت 01:01 شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲

 ديدار دو تيم استقلال و فولاد از ساعت 17 و 45 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد که استقلال در پايان با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، جواد نکونام در دقيقه 18 از روي نقطه پنالتي براي استقلال گلزني کرد. خالدي بر روي مهدي نظري مهاجم استقلال مرتکب خطاي پنالتي شد.

آندرانيک تيموريان هم در دقيقه 45+2 از روي يک ضربه کاشته از فاصله دور گل دوم آبي‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقيقه 39 چاوز بازيکن فولاد شوتي از پشت محوطه جريمه زد که توپ به تيرک عمودي دروازه استقلال برخورد کرد.

فرهاد مجيدي نيز در دقايق اوليه بازي يک فرصت عالي گلزني را براي استقلال از دست داد.

ديدار دو تيم کيفيت مناسبي داشت و دو تيم بازي سرعتي و تماشاگر پسندي را  ارائه کردند.

فولاد که در نيمه اول دو گل خورده بود در نيمه دوم بازي سراسر هجومي ارايه کرد اما از حملات خود سودي نبرد. دفاع منطقي استقلال حملات فولاد را مهار کرد. در دقايق پاياني بود که فولادي ها به سمت دروازه استقلال حمله کردند و اين بار هم توپ آنها به تيرک دروازه برخورد کرد.

حسين زرگر داور مسابقه به سروش رفيعي، ايوب کلانتري و ايوب والي از فولاد و آندرانيک تيموريان و محمد مهدي‌نظري از استقلال کارت زرد نشان داد.

فولاد صدرنشين با وجود اين شکست همچنان به طور موقت صدرنشين  ليگ برتر ماند و استقلال با سه بازي کمتر در رده ششم جدول قرار دارد. آبي‌پوشان به دليل حضور در ليگ قهرمانان آسيا سه بازي خود را در ليگ برتر برگزار نکردند و با اين برد  19 امتيازي شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

استقلال بعد از چهار هفته در ليگ برتر به پيروزي رسيد.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، هاشم بيک‌زاده( 90- احمد جمشيديان)، پژمان نوري، جواد نکونام، جي لويد ساموئل، آندرانيک تيموريان، سياوش اکبرپور، محمد مهدي نظري( از دقيقه 85 آرش برهاني) و فرهاد مجيدي( از دقيقه 69 عليرضا نيکبخت واحدي)

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب فولاد خوزستان:

علي سليمي، عبدالله کرمي، ايوب والي، اميد خالدي، حسن جعفري، مهدي نوري، مهدي بدرلو( از دقيقه 63 ايوب کلانتري)، بختيار رحماني، سروش رفيعي، اسماعيل شريفات، لئندو چاوز( از دقيقه 58 مهدي نيايش)

سرمربي: حسين فرکي