شهرداری بم صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال زنان کشور

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۲

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان کشور این هفته نیز با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف کشور ‍پیگیری شد و شهرداری بم بدون باخت و با 24 امتیاز در صدرنشین جدول این مسابقات است.

 شهرداری بم عصر دیروز چهارشنبه میزبان تیم آینده سازان میهن اصفهان بود و توانست این تیم را با نتیجه پنج بر سه از پیش روی بردارد و همچنان در صدر جدول رقابت ها باقی بماند. 


در تهران نیز تیم فوتبال زنان استقلال میزبان تیم هیات سیستان و بلوچستان بود که در پایان تیم استقلال توانست به دومین پیروزی خود دست یافته و حریف را با نتیجه شش بر صفر راهی خانه کند. 


سومین دیدار روز گذشته بین تیم های نگار د‍‍‍‍ژ شیراز و دلوار کشتی جنوب بوشهردر ورزشگاه شهید دستغیب شیراز انجام شد و تیم میزبان بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد. 


** نتایج کامل هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است: 


- پالایش گاز ایلام یک - هیات گرگان صفر 


- نگاردژ شیراز صفر - دلوار کشتی جنوب بوشهر یک 


- همیاری شهرداری 3 - پاس همدان 4 


- ملوان بندر انزلی 3 -فولاد نورد کوه سیرجان صفر 


- شهرداری بم 5 - آینده سازان میهن 3 


- استقلال 6 - سیستان و بلوچستان 0 


بنا بر این گزارش، در پایان هفته هشتم پس از تیم شهرداری بم که با هشت بازی و 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم های ملوان بندر انزلی با هشت بازی و 22 امتیاز و دلوار کشتی جنوب بوشهر با هفت بازی و 16 امتیاز در رده دوم و سوم جدول ایستاده اند. 


براساس جدول رده بندی، تیم های آینده سازان میهن با 15 امتیاز، پالایش گاز ایلام با 12 امتیاز، پاس همدان با 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر از ایلام در رده های چهارم تا ششم قرار دارند. 


همچنین تیم های هیات آذربایجان غربی، فولاد نورد کوه، نگار دژ شیراز، استقلال تهران، هیات گرگان و سیستان و بلوچستان به ترتیب رده هفتم تا دوازدهم جدول را در اختیار دارند.