الماسی: سازنده‌ترین تیم غرب کشور هستیم

ساعت 01:01 سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت گفت: ما سازنده‌ترین تیم غرب کشور هستیم که بازیکنان ملی‌پوشی را به رده‌های پایه معرفی کرده‌ایم.

محمود الماسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های تالار وحدت همدان و راه‌آهن سورینت با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: تالار وحدت یکی از تیم‌های خوب غرب کشور است و سازنده‌ترین تیم این منطقه به حساب می‌آید که بازیکنان ملی‌پوش در رده نوجوانان و نونهالان را معرفی کرده است. وحید علی‌آبادی، مرتضی تبریزی و چندین ملی‌پوش دیگر که در رده‌های نوجوانان و نونهالان بازی کرده‌اند.


وی ادامه داد: تالار وحدت بازیکنان خوبی را به تیم‌های ملی معرفی کرده و این موضوع استمرار نداشته است. در رده‌های پایه تمرکز خوبی دارد و ما نماینده استان هستیم که توانسته‌ایم تا این مرحله از جام حذفی صعود کنیم.


سرمربی تالار وحدت درباره شناختش از را‌ه‌آهن تصریح کرد: دو بازی اخیر راه‌آهن را آنالیز کردیم برعکس ما که تیم گمنامی هستیم راه‌آهن شناخته شده است و تیم خوبی دارد. ما هم تمام تلاش خود را مقابل آنها خواهیم داشت.


الماسی در مورد اینکه چقدر احتمال بردن تیمش را می‌دهد افزود: شکست دادن و یا باختن ما دو سر برد است. ما آمده‌ایم که بازی کنیم و از اعتبار فوتبال استان دفاع کنیم. جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست. فوتبال ورزش بی‌رکوردی است و احتمال هر اتفاقی در آن وجود دارد.


وی در مورد اینکه در چه رده‌ای بازی می‌کنند گفت: ما سال گذشته قهرمان جام حذفی استان شدیم که توانستیم پس از آن وارد مسابقات استانی شویم. تاکنون هم یک بازی در جام حذفی انجام داده‌ایم. در مراحل قبلی دو تیم مقابل ما انصراف داده‌اند اما مسافت 1800 کیلومتری تا زاهدان را رفته‌ایم که جبران همه بازی‌هایی بود که تیم‌ها مقابل ما انصراف دادند. این سفر در زمانی بود که اوج مسافرت‌ها وجود داشت و در نیمه دوم شهریورماه این کار را انجام دادیم.


وی افزود: ما با اتوبوس به زاهدان رفتیم که 24 ساعت در راه بودیم. در آنجا شهرداری چابهار را شکست دادیم تا پس از آن باید به مصاف شهر کرد می‌رفتیم که آنها انصراف دادند. بازی بعدی ما هم با گل‌گهر بود که با توجه به اینکه آنها دو روز پس از بازی با ما باید به مصاف صنعت نفت سیرجان می‌رفتند پیش‌بینی کردند که با مشکل روبرو می‌شوند و به همین دلیل آنها هم انصراف دادند و به راه‌آهن رسیدیم.


وی افزود: ما تیم جوان و آینده‌داری داریم. بازیکنی داریم که متولد سال 1376 است که جزء نابغه‌های فوتبالی به حساب می‌آید. علی صابری‌زاده از بازیکنان آینده‌دار است که در تیم ملی نوجوانان هم بازی کرده است.