قنبری: هیچ شناختی از تالار وحدت همدان نداریم

ساعت 01:01 سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تنها شناختی که از تیممان داریم این است که از شهر همدان است و نامش تالار وحدت است.

 کریم قنبری در نشست خبری پیش از بازی با تالار وحدت همدان در جام حذفی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد.برخی تیم ها از حضور در این جام انصراف داده‌اند اما با این شرایط باشگاه راه‌آهن تشخیص داد که با تمام قوا در این مسابقات شرکت کنیم. هیچ شناختی هم از حریف نداریم و فقط می‌دانیم که از شهر همدان می‌آید و نامش تالار وحدت است.


وی در مورد مصدومان تیمش گفت: والری‌الکسانیان تنها مصدوم تیم ما است که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در تمرینات تیم ارمنستان مصدوم شده است. او برای بازی با ایتالیا به تیم ملی ارمنستان دعوت شده است مسابقه‌ای که در مقدماتی جام جهانی برگزار شد.


قنبری ادامه داد: سعی می‌کنیم در مسابقه فردا از نفراتی استفاده کنیم که کمتر از آنها استفاده کردیم. البته منظورم آن نیست که فقط از ذخیره‌ها استفاده می کنیم که اصلا بازی نکرده‌اند اما ما با توجه به بازی که در لیگ داریم و 4 روز دیگر مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم نفراتمان را تقسیم می‌کنیم.


مربی راه آهن در مورد اینکه بازی با پرسپولیس را فدای بازی فردا می‌کنید یا خیر گفت: ما سعی می‌کنیم هر دو بازی را داشته باشیم، هم به جام حذفی فکر می‌کنیم و هم به بازی با پرسپولیس. جام حذفی جام اتفاقات است اگر چه حریف ما از لیگ دو، سه می‌آید اما با توجه به وضعیتمان به جام حذفی خیلی اهمیت می‌دهیم و برایش اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.


وی در مورد اینکه مربی تالار وحدت گفته است ما سازنده‌ترین تیم فوتبال غرب کشور هستیم گفت: ما حریف را دست کم نمی‌گیریم کادر فنی و بازیکنان ما تجاربی دارند زیرا در جام حذفی اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. شاهین بوشهر استقلال را حذف کرد، یک سال ما در سپاهان مقابل تیم ناشناخته بیمه حذف شدیم آن هم در حالی که سپاهان در اوج بود. بنابراین با تمام توان در مسابقه فردا شرکت می‌کنیم.


وی در مورد وضعیت پیروز قربانی گفت: پیروز قربانی از روز گذشته به تمرینات ما اضافه شده است و بعد از بازی با استقلال خوزستان همراه ما است.


انتهای پیام/ی