دايي: از اخراج شدن نمي‌ترسم

ساعت 01:01 جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

 علي دايي بعد از پيروزي دو بر صفر مقابل داماش گيلان در نشست خبري گفت: با توجه به نبودن ملي‌پوشان‌مان سعي کرديم از نفراتي استفاده کنيم که کمتر بازي کرده بودند و خدا را شکر سه امتياز با ارزش گرفتيم و اگر به بازي نگاه کرده باشيد. سرتر از داماش بوديم و هم خوب بازي کرديم و هم خوب جنگيديم.
وي در مورد اينکه پرسپوليس ايده‌آل دايي هست يا نه، گفت: هر وقت به تيم نگاه کني ترکيب ايده‌آلت را به دست نمي‌آوري ما بايد بهتر کار کنيم و با وجود پيروزي مقابل داماش اما خيلي جا دارد تا بهتر شويم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اعتراض‌هايش به داوري و فرياد بر سر داور چهارم و احتمال محروميتش گفت: چرا بايد محروم شوم؟ کمک داور 12 ثانيه پرچم را بالا نگه داشته ولي داور نمي‌بينيد. گفت و گو ي من و داور چهارم بي ادبانه نبود. اگر من اعتراض نکنم چه کسي اعتراض کند؟ مردم که کور نيستند چطور هميشه براي ما نمي‌بينند. همين يک اشتباه کوچک مي‌توانست تيم ما را عقب بيندازد. اگر توپ داماش گل مي شد چه اتفاقي رخ مي‌داد. اگر بازيکن داماش اخراج مي‌شد شرايط عوض مي‌شد. مگر شما عضو کميته داوران هستيد که من محروم شوم. مگر من توهيني به شما کردم؟
وي افزود: داور چهارم مدام به من مي‌ گفت اخراجت مي‌کنم. مگر من از اخراج شدن مي‌ترسم؟ من فعلا بايد مدتي مقابله هجمه‌ها بايستم چون يکسري حرف‌ها زده‌ام و تاوانش را هم مي‌دهم. چه کسي بايد به داور وسط بگويد کمک داور 10 ثانيه پرچمش را بالا برده است. مگر در قانون داوري اين قانون وجود دارد که وقتي داور نديد پرچم را پايين بياوري؟!
دايي تصريح کرد: مگر داور کمکش را ديد؟ چرا فقط صحنه‌هاي ما را نمي‌بينند.
سرمربي پرسپوليس در مورد اخراج کفشگري مقابل دومين تيم شمالي، گفت: اخطار اول او را ببينيد. به هيچ عنوان حتي به بازيکن حريف هم برخورد نکرد. اگر آن اتفاق نمي‌افتاد اخراجي در کار نبود. او عالي براي تيمم بازي مي‌کند و در فوتبال اين اتفاق‌ها مي‌افتد.
دايي در مورد حمايت مجتبي محرومي از پرسپوليس، گفت: از او تشکر مي‌کنم و انشالله از اين به بعد هم با ما هست. پيرواني هم از ما حمايت کرد ولي بين 4 تا 6 ماه است که او را نديده‌ام ولي حرفش به دلم چسبيد. او گفتکساني که خود را به خواب زده باشند نمي‌توان بيدار کرد. واقعا حرف قشنگي زد.عده‌اي را داريم که هنوز در حال پيش بردن اتفاق‌ها هستند. من فيلمي دارم که اگر آن را بياوريم حرفم را قبول مي‌کنيد. در آن  فيلم عکاس مي‌گويد آقاي فلاني من سرباز شما در تعاوني ناجا بودم. اين برايتان کافي است. چرا به مردم دروغ مي‌گوييد؟ اين مسايل مربوط به سال‌هاي گذشته است.
دايي تاکيد کرد: مجتبي محرومي دوست ما است و ما همه چيز را آناليز مي‌کنيم و اگر او هم ايده‌اي داشته باشد از او استفاده مي‌کنيم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه بخاطر صحبت‌هايش در مورد داوري بايد هزينه‌هاي زيادي را بپردازد، گفت: اصلا چنين فکري ندارم که عده‌اي قصد ضربه زدن به پرسپوليس را دارم. من در خصوص خودم حرف مي‌زنم و نمي‌توانم کسي را زير سوال ببرم. در مورد مسايل رخ داده چون خودم دخيل و سهيم بودم نظر مي‌دهم. اشتباه و تخلف باهم فرق دارد و فاصله زيادي بين آنها وجود دارد. ممکن است من هم در تعويض‌هايم اشتباه کنم اما اينکه با بازيکن حريف صحبت کنم يک تخلف است. مطمئن هستم اين مسايل نمي‌تواند يک سناريو باشد که به پرسپوليس ضربه بزند چون بحث 35 ميليون هوادار مطرح است. امروز هم نمي‌دانم چرا داور چند صحنه را نديد؟ ولي در بازي سپاهان و خيلي مسايلي که از قبل اتفاق افتاده بود محکم حرفم را زدم. تا زماني که در فوتبال باشم سالم کار مي‌کنم.
وي در مورد اينکه تمرکزتان بخاطر اين اتفاق‌هابرهم نمي‌‌خورد، گفت: همکارتان گفت از محروميت نمي‌ترسيد و من هم جواب دادم واگر از دست دادن تمرکز مي‌ترسيدم امروز تيمم برنده نمي‌شدو مطمئن باشيد که روي همه چيز تمرکز دارم. زماني که سال قبل در راه آهن بودم ولي الان 5 برابر پارسال کار مي‌کنم و شايد کسي اين موضوع را باور نکند. نمي‌خواهم کسي فکر کند که من کم کاري کرده‌ام اگر کسي در مورد اين مسايل از من نپرسد پاسخگو نخواهم بود. جالب است آقايان مصاحبه کرده‌اند و ساعت شش بعد از ظهر گفتند آن مصاحبه را چاپ نکن!
وي در مورد اينکه اين اراده را در مسئولان براي حل مشکل مي‌بينيد، گفت: اصلا و ابدا و با گفتن اين دوکلمه نشست خبري را ترک کرد.