جلالي: بازي با فولاد 6 امتيازي بود

ساعت 01:01 جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

 مجيد جلالي پس از تساوي 2 بر 2 تيمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبري حاضر شد و در مورد اين بازي اظهار داشت: پس از اينکه گل دوم را به ثمر رسانديم کم تجربه ظاهر شديم و رفتار خوبي نداشتيم. مي‌توانستيم به راحتي از گل خود دفاع کنيم و حتي گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانيم. آنقدر خوب بوديم که بتوانيم حريف را با اختلاف گل شکست دهيم، اما کم تجربه ظاهر شديم و بازي مساوي شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ ، وي ادامه داد: تماشاگران تبريز خيلي با فرهنگ هستند. اگر اتفاقي که در اين مسابقه افتاد، يعني داور پنالتي اعلام کرد و بازيکني توپ را به گل تبديل کرد و آن شادي گل پس از گل خاص را انجام داد در شهرستان ديگري رخ مي‌داد تماشاگران چه برخوردي مي‌کردند؟
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز خاطرنشان کرد: در هفته نخست توپي را که در هوا بود داور پنالتي اعلام کرد و من فقط سکوت کردم، اما اين اتفاقات ادامه پيدا کرد و من حالا عذاب وجدان دارم که چرا در هفته نخست سکوت کردم.
جلالي افزود: اشتباهات داوري بخشي از مسابقات ورزشي است، اما به عقيده من داور بايد به خاطر اشتباهاتش جريمه شود. چرا وقتي بازي اول مي‌بازيم و اعتراض نمي‌کنيم حالا بايد اين اتفاقات رخ دهد؟ در بازي امروز سعيد دقيقي به خطا در محوطه جريمه متوقف شد، اما دارو پنالتي اعلام نکرد. وقتي اعتراض نکنيم هيچکس از حق ما دفاع نمي‌کند.
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: وظيفه ما است که به داوري اعتراض نکنيم، اما وقتي داور پنالتي ما را اعلام نمي‌کند بايد محروم شود تا به اشتباه کردن عادت نکند. مقابل سايپا داور يک پنالتي براي حريف اعلام کرد که ما صحنه آن پنالتي را در هفته گذشته بارها به بازيکنانم نشان دادم تا با شگرد سايپايي‌ها براي پنالتي گرفتن آشنا شوند. فکر مي‌کنم داوران هم بايد فيلم بازي‌ها را ببينند تا با شگرد بازيکنان تيم‌هاي مختلف آشنا شوند.
جلالي ادامه داد:من قبول دارم که داور اشتباه مي‌کند، اما اعتقاد دارم به خاطر اشتباهش بايد جريمه شود. من امروز واقعاً احساس پاک هواداران را تبريز را لمس کردم. به عقيده من در بازي‌هاي تراکتورسازي ورزشگاه بايد پر شود.
وي گفت: بعد از گل دوم خيلي کم تجربه ظاهر شديم و بازي مساوي شد، اما بازهم از تماشاگران تبريزي تشکر مي‌کنم که در انتهاي بازي حتي کادر فني حريف را هم تشويق کردند.
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي عنوان کرد: نمي‌دانم چه بايد بگويم. اميدوارم مسئولان باشگاه شرايط داوري را بررسي کنند، چون واقعاً در بازي امروز داور اشتباه کرد. اين بازي يک مسابقه 6 امتيازي بود و يک بازي معمولي نبود که داور بتواند به راحتي اشتباه کند.
وي افزود: بين دو نيمه با بازيکنانم صحبت کرده و آنها را آرام کردم. همه ديدند باوجود اينکه داور چند اشتباه داشت در نيمه دوم بازيکنانم اصلاً به داوري اعتراض نکردند.