لیگ نخبگان فوتبال آسیا؛ شکست میلی متری پرسپولیس مقابل الاهلی

ساعت 09:27 سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی با برتری نماینده عربستان به پایان رسید و سرخپوشان نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده و با قضاوت ادهم مخادمه از اردن و با سیستم داور ویدئویی VAR رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر الاهلی به اتمام رسید. فرانک کسیه در نیمه اول تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

ترکیب الاهلی:

ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار (۵+ ۴۵ - کارت زرد)، زیاد الجهنی (۷۶- گومز داکاستا)، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو (۴۵- گابریل ویگا)، فراس البریکان (۷۶- آلنبیت)، ریاض محرز (۷۶- داریسی)، ایوان تونی

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود (۲۳- کارت زرد) (۷۰- سعید صادقی)، مسعود ریگی (۸۲- لوکاس ژوائو)، سروش رفیعی (۶۶- محمد خدابنده لو)، فرشاد احمدزاده (۴۵- امید عالیشاه)، اوستون ارونوف، وحید امیری (۴۵- کارت زرد) و علی علیپور (۶۶- عیسی آل کثیر)