روشنک: قول می دهم دغدغه مدیران رسانه را با مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون مطرح کنم

ساعت 16:07 شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در کارگاه آموزشی- مشورتی گفت: قول می دهم دغدغه مدیران رسانه را با مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح و پیگیری کنم.



به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه آموزشی – مشورتی مدیران رسانه لیگ برتر و لیگ یک  که امروز  عصر   در سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضورحجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، امیرحسین روشنک مسئول لیگ برتر، امیرحسین فراهانی مسئول لیگ یک ادامه پیدا کرد.
در ادامه نشست روشنک مسئول لیگ برتر اظهار داشت: حدود 10 سال است که مدیران رسانه ای در لیگ برتر، مطابق قوانین بین المللی و با رویکرد مدیریت و کنترل مسایل رسانه ای  باشگاه ها، مجوز  حضور روی نیمکت دارند. 
اما متاسفانه در فصل گذشته برخی از مدیران رسانه ای برخلاف وظیفه سازمانی خود عمل کرده و با ایجاد  حواشی و تنش روی نیمکت کمکی به ایجاد آرامش بیشتر در فوتبال ودوری از حواشی نکردند.
وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا 11 نفر(8+3) مجاز به حضور روی نیمکت هستند که مدیر ، سرمربی و پزشک که حضورشان الزامی است وسایر نفرات دیگر به تشخیص باشگاه روی نیمکت حاضر می شوند.
مسئول لیگ برتر ابراز امیدواری کرد با استفاده از کمک داور ویدئویی حواشی و اعتراض ها در لیگ برتر به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و گفت: متاسفانه گاهی شاهد هستیم که از  برخی مدیران رسانه ای استفاده ابزاری برای اعتراض به داورها در جریان مسابقات می شود که این مساله درشان آنها نیست.
در ادامه نشست مدیران رسانه ای اعتراض خود را به حذف از روی نیمکت تیم ها اعلام کردند و معتقد بودند که اگر به داور اعتراضی شده خواسته سرمربیان یا مدیران تیم ها بوده و حتی برخی از مدیران رسانه ای مدعی شدند که اگر به داور اعتراض نمی کردند مورد عتاب و خطاب مدیران و سرمربیان تیم ها قرار می گرفتند.
به عقیده مدیران رسانه باید تفکر برخی سرمربیان تغییر کند و تصور نکنند در صورت عدم اعتراض به داور حق تیم ضایع نمی شود. باید مساله را ریشه ای حل کرد و با حذف مدیر رسانه از روی نیمکت مشکلی حل نمی شود بلکه ممکن است مشکلات بیشتر هم شود. 
روشنک مسئول لیگ برتردر پاسخ به این صحبت های مدیران رسانه اظهار داشت: هر تغییر در قوانین و آئین نامه مسابقات از جمله عدم حضور مدیران رسانه روی نیمکت تیم ها  نیاز به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دارد و قول می دهم دغدغه مدیران رسانه را با مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح و پیگیری کنم.