فراخوان عمومی مناقصه اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی فوتبال ایران(فصل فوتبالی 1404-1403)

ساعت 08:37 شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

سازمان لیگ فوتبال ایران در نظر دارد به منظور ایجاد شرایط برابر برای کلیه داوطلبین و متقاضیان صاحب صلاحیت فنی، اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، جام حذفی و سوپر جام باشگاه های فوتبال کشور را به شرح شرایط تعیین شده از طریق برگزاری مناقصه عمومی واگذار نماید.

 

به گزار ش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن فراخوان به شرح زیر است:

 

 

 

باسمه تعالی

فراخوان عمومی مناقصه اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی لیگ برتر، لیگ یک، جام حذفی و سوپر جام باشگاهای فوتبال ایران(فصل فوتبالی 1404-1403)


سازمان لیگ فوتبال ایران در نظر دارد به منظور ایجاد شرایط برابر برای کلیه داوطلبین و متقاضیان صاحب صلاحیت فنی، اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، جام حذفی و سوپر جام باشگاه های فوتبال کشور را به شرح شرایط تعیین شده از طریق برگزاری مناقصه عمومی واگذار نماید. لذا بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی علاقه مند به شرکت در این مناقصه دعوت می شود مطابق شرایط اعلام شده اقدام نمایند.

۱- عنوان مناقصه: مناقصه عمومی اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی لیگ برتر، لیگ یک، جام حذفی و سوپر جام باشگاهای فوتبال ایران، فصل فوتبالی 1404-1403 (اجرا فیزیکی شامل بازاریابی تبلیغات نمی گردد).

۲- مدت زمان مناقصه: مناقصه عمومی اجرای فیزیکی تبلیغات محیطی میادین فوتبال از تاریخ 1403/04/09 آغاز شده و
متقاضیان ملزمند تا مدارک مناقصه را به همراه پیشنهادات فنی و قیمت را تا تاریخ1403/04/18
 تحویل سازمان لیگ فوتبال ایران نمایند. 
۳- تعهدات پیمانکار اجرای فیزیکی تبلیغات:

  • تامین و در اختیار قراردادن تابلوهای ثابت اجرای تبلیغات در تمامی ورزشگاه های محل قرارداد در طول مدت قرارداد.
  • طراحی، چاپ، ساخت و ارسال بنرها و فایل تیزرهای LED و پرسپکتیوهای تبلیغاتی به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول، جام حذفی.
  • اجرای چیدمان تابلو های ثابت، تیزرهای تبلیغاتی مشتریان در LED های ورزشگاه ها و پرسکتیوها.
  • نصب بنر و نگهداری از تجهیزات تبلیغات محیطی تولید شده در ورزشگاه ها.
  • مدیریت راه اندازی تابلوهای LED در بازی هایی که در ورزشگاه دارای LED برگزار می شود. 
  • نظارت بر کیفیت پخش تیزرها در تابلوهای LED.
  • نگهداری از تابلوهای LED در اختیار قرار گرفته از سوی سازمان لیگ در طول مدت قرارداد.
  • مانتورینگ حجم تبلیغات و ارایه گزارش به سازمان لیگ فوتبال ایران.
  • اجرای جشن های افتتاحیه و یا اختتامیه لیگ های برتر، لیگ یک، لیگ برتر بانوان، لیگ ساحلی و جشن برترین ها با برنامه ریزی و مدیریت سازمان لیگ.

۴- آدرس دریافت اسناد: واحد اداری سازمان لیگ فوتبال ایران، به نشانی: تهران، خیابان ملاصدرا، ضلع جنوب غربی میدان شیخ‌بهایی، پلاک ۲۶، طبقه سوم. کدپستی: ۶۴۷۱۳-۱۹۹۳۸، تلفن‌های تماس: ۸۸۰۵۵۶۳۲-۰۲۱و دورنگار: ۸۸۵۵۶۳۱-۰۲۱.
۵- زمان و محل دریافت اسناد مناقصه: 1403/04/09 لغایت 1403/04/11 ، امور اداری سازمان لیگ فوتبال ایران.
۶- هزینه خرید اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در این مناقصه پس از واریز مبلغ 000/000/15(یک میلیون و پانصد هزار تومان) در وجه طرف اول به شماره حساب ۱۰۰۰۱۳۸۰۴۹۵۸۹ به نام موسسه لیگ برتر به شماره شبا ۹۳۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۱۳۸۰۴۹۵۸۹  IRنزد پست بانک شعبه موزه ارتباطات و ارائه اصل رسید توسط نماینده رسمی خود به دبیرخانه فدراسیون می‌توانند اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۷- شرایط لازم برای شرکت در مناقصه:

۷-۱- دارا بودن شخصیت حقوقی، اسناد ثبتی، مجوز فعالیت و مجوزهای لازم در حوزه اجرای تبلیغات محیطی.

۷-۲- عدم بدهی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین عدم پرونده مفتوح در دستگاه قضایی در رابطه با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال.

۷-۳- دارا بودن حداقل ۵سال تجربه مرتبط در انجام اجرای پروژه های تبلیغاتی به ویژه در حوزه ورزش به صورت مستند،

۷-۴- توانایی ارائه ضمانت بانکی شرکت در مناقصه ( به میزان پنج میلیارد ریال) و حسن انجام تعهدات(10 درصد مبلغ پیشنهادی)،

۷-۵- تکمیل و ارائه اسناد مناقصه.

۷-۳- ارائه تضمین لازم برای شرکت در مناقصه: وفق آئین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان لیگ فوتبال ایران، تمامی شرکت‌های علاقمند به شرکت در این مناقصه موظف به واریز نقدی مبلغ5/000/000/000ریال(پانصد میلیون تومان) به‌عنوان سپرده شرکت در مناقصه به شماره حساب ۱۰۰۰۱۳۸۰۴۹۵۸۹ به نام موسسه لیگ برتر با شماره شبا ۹۳۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۱۳۸۰۴۹۵۸۹  IRنزد پست بانک شعبه موزه ارتباطات یا ارائه ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه ماهه (که به مدت سه ماه نیز قابل تمدید باشد) به ارزش مبلغ فوق‌الذکر می‌باشند.

۸- زمان و محل تسلیم پیشنهادها: آخرین مهلت ارائه اسناد مناقصه ساعت 12 مورخ 1403/04/18 است که باید توسط نماینده رسمی شرکت به واحد حراست سازمان لیگ تحویل شود.

۹- زمان بازگشایی پاکت‌ها: پاکت‌های واصله در ساعت 14 روز مورخ 1403/04/18 محل دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال بازگشایی خواهد شد.

۱۰- پیشنهاد دهنده بایستی هرگونه پیشنهاد را به صورت نامه رسمی طبق اسناد و ضوابط ارایه شده از سوی سازمان لیگ، در بسته و ممهور به مهر شرکت به صورت حضوری به حراست سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱۱- درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای دستگاه مناقصه‌گذار ایجاد نمی‌کند و وفق آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان لیگ فوتبال ایران، این سازمان در رد یک یا تمامی پیشنهادهای واصله مختار بوده و اين حق را براي خود محفوظ نگه مي دارد كه تمام يا تعدادي از پيشنهادات را رد نمايد و به هيچ وجه مقيد به قبول پيشنهاد خاصي نبوده و نيز تعهدي مبني بر انعقاد قرارداد با كمترين پيشنهاددهنده را ندارد و برنده مناقصه با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سازمان به تشخيص کارفرما و با توجه به جميع جهات تعيين و اعلام خواهد شد

۱۲- در صورت تایید پیشنهاد هر یک از پیشنهاد دهندگان ارایه ضمانت نامه بانکی ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی مناقصه بعنوان تضمین حسن انجام کار الزامی است.

۱۳- سپرده یا ضمانتنامه بانکی تضمین شرکت در مناقصه اشخاص حقوقی اول و دوم، در صورتی که در مهلت مقرر حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، به نفع سازمان لیگ ضبط خواهد شد

۱۴- هزینه درج آگهی و هزینه کارشناسی قیمت پایه به عهده برنده فراخوان می باشد.