عنایتی: با تمام توان برابر استقلال بازی می‌کنیم

ساعت 14:11 جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال در هفته سی ام لیگ برتر صحبت های خود را مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  رضا عنایتی در نشست خبری هفته سی ام لیگ برتر و قبل از دیدار برابر استقلال تهران گف: فردا یک بازی سخت با تیمی داریم که شرایط قهرمانی دارد و می خواهد با پیروزی برابر ما و اتفاقاتی که در فوتبال رخ می دهد به قهرمانی دست یابد.

وی ادامه داد: کار ما هم در لیگ سخت است و باید نتیجه لازم را از این دیدار بگیریم و بعد از بازی خیال مان از بابت حضور در لیگ برتر راحت باشد. با توجه به زمان کمی که تا دیدار برابر استقلال داشتیم تمرینات سبکی را برگزار کردیم تا آماده این دیدار حساس در هفته پایانی لیگ باشیم.

سرمربی پیکان تهران در خصوص کار با جوانان و پیش بینی اش از این که آیا در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: پیش بینی که سخت است، ما در بازی هایی مقابل شمس آذر، ذوب آهن و آلومینیوم اراک گل های بدی دریافت کردیم اما تلاش می کنیم تا در دیدار باقی مانده لیگ به نتیجه دلخواه دست یابیم. با توجه به اینکه در تیم ملی امید هم با بازیکنان جوان کار کرده و در پیکان هم با جوانان کار می کنم از این چالش لذت می برم. اگرچه چند بازیکن باتجربه هم داریم اما جوانان ما شاید کم تجربه بودند اما انگیزه های بالایی داشتند و اعتقاد دارم آینده فوتبال ایران از آن جوانان این فوتبال است.

وی درباره اینکه که دیدار استقلال و پیکان بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، گفت: من در این خصوص نمی توانم نظری بدهم چرا که تصمیم گیرنده اصلی مسئولان هستند و ما تنها روی مسائل فنی می توانیم صحبت کنیم، اما در مجموع فوتبال با تماشاگرش لذت بخش خواهد بود.

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این پرسش که مسئولان پیکان هدف گذاری برای موفقیت تیم دارند و ایا هدف شان ماندن در لیگ برتر است یا رسیدن به رده های بالا گفت: به طور حتم اگر فصل آینده در پیکان باشم تغییرات زیادی در این تیم صورت خواهد گرفت و باید تیم خود را از هر لحاظ تقویت کنیم تا در پایان فصل کارمان به اما و اگر کشیده نشود. تلاش ما این است که در بازی باقی مانده نتیجه لازم را کسب کنیم و برای فصل آینده در صورت حضورم در پیکان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روزهای سختی را سپری کردیم و حالا امیدواریم با ارائه یک بازی خوب و منطقی به نتیجه دلخواه دست یابیم. البته دیگر تیم ها هم به دنبال ماندن در لیگ برتر هستند اما ما باید تمرکزمان روی تیم خودمان باشد تا بتوانیم به هدفی که به دنبال آن هستیم برسیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که همه همکاران شما در هفته پایانی از فوتبال باشرافت صحبت می کنند، گفت: شرافت کلمه سنگینی است که باید به آن احترام بگذاریم، من تمام تلاشم را می کنم که تیمم موفق باشد. امیدوارم عدالت در تمامی بازی های فردا رعایت شود. تیم ها با تمام توان بازی کنند، تیمی که لیاقت دارد به قهرمانی برسد و تیم هایی که در پایین جدول مستحق ماندن در لیگ برتر هستند به حق شان برسند.