پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم حذف شد

ساعت 23:40 جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با آلومینیوم سه بار از حریف خود پیش افتاده بود نتوانست این برتری را حفظ کند و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی به سرنوشت استقلال گرفتار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد که این دیدار با تساوی ۴ - ۴ در پایان ۱۲۰ دقیقه همراه بود اما در ضربات پنالتی تیم اراکی ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اوستون ارونوف (۱۱)، عیسی آل‌کثیر (۲۵ و ۱۰۹) و سینا اسدبیگی (۹۴) برای پرسپولیس و مهدی لیموچی (۸۰)، شروین بزرگ (۷+۹۰ و ۱۱۱) و علیرضا نقی زاده (۲+۱۲۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

ترکیب‌های اصلی برای حذفی

اوسمار ویه را با هدف کسب قهرمانی در جام حذفی همچون لیگ برتر در نبود علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را وارد میدان کند:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (وحید امیری - ۴۵)، مهدی ترابی (سینا اسدبیگی - ۵۹)، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (علی نعمتی - ۸۳)، محمد خدابنده‌لو (فرشاد فرجی - ۷۸)، اوستون ارونوف (میلاد سورگی - ۸۳) و عیسی آل‌کثیر.

همچنین مجتبی حسینی نیز تصمیم گرفت بازیکنان همیشگی خود در فصل جاری لیگ برتر را برای این دیدار انتخاب کند تا ریسک کمتری را بابت هماهنگی بین شاگردان خود تحمل کند. ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر (شروین بزرگ -۷۸)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (رضا جبیره- ۷۰)، میلاد بدرقه (امیر نوری - ۷۸) و محمدمهدی لطفی.