بوناچيچ‌: نتايج خوبي نگرفتيم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲

  لوکا بوناچيچ در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل صباي قم، گفت: انتظار داشتيم در اين بازي 3 امتياز را بگيريم و چند موقعيت نيز به دست آورديم اما متاسفانه نتوانستيم استفاده کنيم در نيمه اول رقيبمان کاملا به بازي مسلط بود اما در نيمه دوم وقتي به زمين آمديم بهتر بازي کرديم و اصلا باورم نمي‌شد آيا اين همان تيم من است.
به گزارش روابط عممومی سازمان لیگ، وي افزود: در نيمه اول برخي از بازيکنان ما در ميانه ميدان تنها نظاره‌گر بودند اما در نيمه دوم بازي را در اختيار گرفتيم و حريف را تحت فشار گذاشتيم. متاسفانه مشکل گل نزدن همچنان با ما وجود دارد. موقع گل زدن استرس داريم. بازيکنان را در اين ديدار 3-3-4 به ميدان فرستاديم اما صبا در نيمه اول بازي را در دست داشت. شما بازي قبلي ما را ببينيد، بيش از 5،6 موقعيت بدست آورديم اما متاسفانه چه در ديدار دوستانه و چه در ديدار رسمي مشکل عدم گلزني داريم. يک مهاجم برزيلي در تمرينات ما حضور دارد و او را آزمايش مي‌کنيم تا اگر شرايط خوبي داشت بتوانيم از او در نيم فصل دوم استفاده کنيم.
بوناچيچ تاکيد کرد: متاسفانه برخي از بازيکنان ما انتقادپذير نيستند و وقتي به آنها عيبي را مي‌گوييم سعي نمي‌کنند آن را برطرف کرده و مقاومت نشان مي‌دهند. آنها بايد اين رفتار را از خود دور کنند.
سرمربي ذوب‌آهن در مورد اينکه چرا هافبک‌هاي چپ و راست اين تيم ارسال‌هاي خوبي براي روح‌الله عرب نمي‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه من اين موضوع را قبول دارم. اگر يک هواپيما را در نظر بگيريد براي بلند شدن نياز به بال چپ و راست دارد. در فوتبال هم اگر تيمي هافبک چپ و راست خوبي نداشته باشند دچار مشکل مي‌شود. بازيکنان کناري ما متاسفانه سانترهاي تند و تيز کمي انجام مي‌دهند. بايد اين مشکل را برطرف کنيد دنبال 4،5 بازيکن هستيم و ممکن است بازيکن کناري هم در آنها وجود داشته باشد.
يکي از خبرنگاران حاضر در کنفرانس بيانيه‌اي در اعتراض به حرکت بازي قبل لوکا بوناچيچ که رفتار خوبي انجام نداد و در اعتراض به صحبت يک خبرنگار جلسه را ترک کرد، اظهار داشت: شايد من اشتباه کردم، تصورم اين بود که آن خبرنگار چند بار در مورد گاسپاروف از من سئوال کرد و من از اين ناراحت شدم که چرا وقتي 7،8 بازيکن ما ضعيف بازي مي‌کنند چرا هر بار از اين بازيکن پرسيده مي‌شود. من به عنوان مربي حق دارم بهترين ترکيب را انتخاب کنم و رسانه‌ها نيز حق دارند هر مطلبي را منتشر کنند اما اين مسئله نبايد منجر به حمايت از بازيکن خاصي شود.
خبرنگار مدنظر بوناچيچ در واکنش به صحبت‌هاي سرمربي ذوب‌آهن از او پرسيد اين براي بار دوم است به او تهمت زده مي‌شود چرا که هفته قبل هم چنين مسئله‌اي بيان شد در حالي که او تنها يک بار در مورد اين دروازه‌بان سئوال پرسيده است که بوناچيچ در پاسخ گفت پس من اشتباه مي‌کنم و به همين خاطر از شما عذر مي‌خواهم البته من شرايط پرفشار و استرسي را دارم و گاهي تمرکز خودم را از دست مي‌دهم اگر در ذوب‌آهن بمانم و دوام بياورم سعي مي‌کنم ارتباطم با اصحاب رسانه بهتر شود.
وي در پاسخ به اين سؤال که براي بار چندم در مورد بودن و يا نبودنش حرف مي‌زند و آيا اين به اين معني است که قصد ترک ذوب‌آهن را دارد، اظهار داشت: صحبتي در اين ارتباط نشده، مربي حرفه‌اي هستم و مي‌دانم که نتيجه مهم است. امروز در شعار هواداران نيز اين مسئله ديده مي‌شد، هوادار حق دارد ناراحت باشد چرا که او از مشکلات من، بازيکنان و باشگاه خبر ندارد و نتيجه مي‌خواهد تنها من بايد پاسخگوي عملکرد تيم باشم. ما از 13 مسابقه 14 امتياز گرفتيم که اين نتيجه خوبي نيست و نبايد خودمان را گول بزنيم.