ناظمی: می خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مقابل پرسپولیس برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از ظهر با پرسپولیس گفت: ابتدا باید این ایام را تبریک بگویم. بازی مقابل پرسپولیس انگیزه خاص خودش را دارد. پرسپولیس تیم خوبی است که مربی خوبی هم دارد. ما هم از نظر جسمانی کاملاً آماده‌ایم و می‌خواهیم یک بازی خوب و تماشاپسند انجام دهیم محروم و مصدوم هم نداریم.


وی در مورد خودکشی سعید حلافی و دلیل این کار گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد آخرین باری که او را در تمرین دیدم صحیح و سالم بود اما بعد به من گفتند که مسموم شده است. یک بازیکن حرفه‌ای وقتی در فهرست 18 نفره قرار نمی‌گیرد نباید دست به چنین کاری بزند. چنین کاری را نمی‌پسندم.


وی ادامه داد: سرمربی از نظر فنی اختیار دارد که فهرست 18 نفره و ترکیب 11 نفره را انتخاب کند و همواره بر اساس بازی حریف و شرایط بازیکنان خودش بهترین ترکیب را انتخاب می‌کند. مربی دوست ندارد تیمش را ناقص به میدان بفرستد.


وی در مورد اینکه، شاید حلافی به خاطر مسائل عاطفی چنین کاری کرده است، گفت: نمی‌دانم. بعد از مصدومیت، به او سر زدم و دکتر تیم را برای کمک فرستادم. روز سه‌شنبه ما تمرین کردیم و از دیروز هم صبح تمرین داشتیم که در تمرین حاضر نشد که گفتند مسموم شده است بعداً فهمیدم که قرص خورده است.


ناظمی در مورد اینکه آیا با حلافی مشکلی دارد که او را بازی نمی‌دهد گفت: من مشکلی ندارم اینکه می‌گویم اختیار دارم از نظر فنی می‌گویم اختیار دارم. اگر ما مشکل داشتیم که او را در این فصل نگه نمی‌داشتیم. هر مربی می‌خواهد بهترین ترکیبش را به میدان بفرستد و تیمش بهترین بازی را انجام دهد.


وی در مورد اینکه امکان دارد حلافی با تماشاگران مشکلی داشته باشد، گفت: حلافی هیچ مشکلی با تماشاگران نداشت حتی مصاحبه‌هایش را با خبرگزاری‌ها خواندم تعجب کردم. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. جای تعجب دارد اگر قرار باشد در هر بازی که نام 18 نفر را اعلام می‌کنم چنین اتفاقاتی رقم بخورد باید به فکر 9 نفر دیگر باشم و برای سلامتی آنها که بیرون از فهرست قرار گرفته‌اند برنامه‌ریزی کنم. این حرکت، حرکت درستی نبود.


ناظمی تصریح کرد: حلافی باید حرفهایی را که زده ثابت کند. اگر ما آدم بدی هستیم باید بگوید چه حرکتی در موردش انجام دادیم با این حال امیدوارم سلامتی‌اش را به دست بیاورد.


وی در مورد اینکه، خودکشی حلافی در آینده حضورش در داماش تأثیرگذار است یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم چه حرفی بزنم. شما جای من بودید چه می‌کردید؟ بازیکن باید خودش را به مربی القا کند، بازیکنانی که در داماش بازی می‌کنند هیچ کدام با من نسبتی ندارند. مربی همواره بهترین ترکیبش را انتخاب می‌کند و من هم با دست خودم چشمانم را کور نمی‌کنم.


ناظمی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: ما در هیچ بازی دفاعی به میدان نمی‌رویم. همواره برای برد بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیروز باشیم. نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست بازیکن زحمت خود را می‌کشد و می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم برای تمام حریفان هم احترام قائلیم.


سرمربی داماش در مورد بازی تیم ملی مقابل تایلند گفت: بعد از تعطیلات لیگ، تیم ملی به میدان رفت که در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم فوتبال ایرانی را نشان دادیم. تایلند هم تیم درجه سوم آسیاست که آمده بود گل نخورد و دفاعی بازی می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت اما با تعویض‌هایی که کی‌روش انجام داد بازی عوض شد و تیم ملی برد و مردم شاد شدند.


انتهای پیام/د