تاج:مربیان با دانش می توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی موثری داشته باشند

ساعت 15:49 سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲

رییس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح A آسیا دقایقی برای حاضرین سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم چنین دوره های مهمی برپا می شود و امیدوارم خروجی این کلاس ها به افزایش سطح علم و دانش در کلیه سطوح فوتبال کشور منجر شود.
وی در مراسم اختتامیه دوره مربیگری A آسیا با اظهار این موضوع که فدراسیون به دنبال مسیر راه تخصصی فوتبال در بخش مربیان است، گفت: برگزاری این دوره آموزشی بسیار موثر بوده است. اکنون کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیات های فوتبال استان های کشور در امر آموزش برنامه های مدونی را تهیه کرده است تا فوتبال ملی را با آموزش مربیان بالا ببرد. 
وی با توضیح این که مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی مضاعفی داشته باشند، ادامه داد: برگزاری کلاس و دوره های آموزشی مربیگری با استاندارد های بالا باعث می شود تا بحث آموزش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد. این دوره‌های آموزشی در مرحله نخست باید منجر به استاندارد سازی رفتارها شود.
رییس فدراسیون هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی فوتبال برای مربیان را تعلیم یک مربی خوب و با اخلاق عنوان کرد و افزود: آموزش مربیانی با اخلاق و دلسوز سبب تربیت بازیکنانی با اخلاق و حرفه‌ای خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش ما بر این بود تا در این دوره آموزشی تمامی استانداردهای AFC پیاده سازی شده و سطح دوره ارتقاء یابد. امیدوارم از حضور در این دوره مهم، نکات ارزشمندی را فرا گرفته و در مسیر رشد و توسعه فوتبال به اجرا بگذارید.