پیروزی ذوب آهن مقابل نساجی در دقیقه 92

ساعت 09:01 دو شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم اصفهانی در ثانیه‌های آخر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ،  در هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه از ساعت ۱۵ تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان ذوب آهن بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک تیم اصفهانی تمام شد. گل های ذوب‌آهن در این مسابقه را مجید علیاری (۷) و فردین یوسفی (۲+۹۰) به ثمر رساند و «نونو ویلار» (۱۹) هم تک گل نساجی را به ثمر رساند.

ذوب آهن با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت و شاگردان مهدی رحمتی هم با ۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند.

بازی با گل زودهنگام ذوب آهن در دقیقه ۷ توسط مجید علیاری آغاز شد و شاگردان محمد ربیعی خیلی زود از حریف خود پیش افتادند. اما در دقیقه ۱۹ «نونو ویلار» از اشتباه محمد قریشی مدافع ذوب آهن نهایت استفاده را کرد و با یک توپ ربایی موفق شد گل اول نساجی را به ثمر برساند و بازی را به تساوی کشاند تا این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک به یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، هر دو تیم حملاتی را به سمت دروازه حریف ایجاد کردند اما ثانیه های پایانی بازی با تساوی در جریان بود که در دومین دقیقه وقت اضافه تیم ذوب آهن توسط فردین یوسفی به گل دوم رسید و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد.