امید عالیشاه: مطمئن باشید اتفاقات خوبی رقم می خورد

ساعت 19:44 دو شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی بالای این تیم برای دیدار با النصر خبر داد و گفت: می خواهیم در تهران به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان که ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس این ورزشگاه برگزار شد.

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان در این نشست در پاسخ به اینکه خیلی ها پیش بینی برد النصر مقابل پرسپولیس را دارند تصریح کرد: بزرگان زیادی به این مجموعه ورزشی وارد شدند. مطمئن باشید جوانان ایرانی با فاکتور انگیزه اتفاقات خوبی رقم بزنند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل در اینجا هواداران باشند و النصر را می بردیم. سوابق نشان داده است پرسپولیس در آسیا دست بسته نیست.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت : جای هواداران در ورزشگاه آزادی خالی است ، آنها نیروی مضاعفی به ما می دادند اما کنار ما نیستند ولی انرژی آنها را در ورزشگاه حس می‌کنیم.

وی ادامه داد: تک تک بازیکنان مثل سرباز برای هواداران بازی می کنند و تلاش می کنیم برنده از زمین خارج شویم. تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده این دیدار هستیم و تلاش می کنیم که نتیجه خوبی هم در این دیدار حساس بدست بیاوریم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند به قهرمانی دست پیدا کند گفت : ما به فینال رسیدیم ولی قهرمان نشدیم ، با توجه به سرمایه گذاری کشورهای حوزه خلیج فارس باید واقع بین باشیم که کار سخت است ، اما جوانان ما با غیرت بازی می کنند و کنار هم یک تیم هستیم که بدنبال موفقیت هستیم. 

عالیشاه ادامه داد: آنها از لحاظ سخت افزاری تفاوت زیادی با ما دارند و ماهم هرچه زودتر باید به آنها برسیم ، ما جوانان عاشق فوتبالی داریم که اگر امکانات وجود داشته باشد موفق خواهیم شد و به قهرمانی خواهیم رسید.