تاج: سهم مدرسان ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خوب است

ساعت 13:04 شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

رییس فدراسیون در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A آسیا گفت: فدراسیون فوتبال مانند قبل کار درستی در بحث آموزش انجام می‌دهد زیرا این مقوله در بحث فوتبال تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A آسیا گفت: امروز فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. صفحات اجتماعی و برنامه های تلویزیونی از فوتبال پر می شود. فدراسیون فوتبال مانند قبل کار درستی در بحث آموزش انجام می‌دهد زیرا این مقوله در بحث فوتبال تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: سهم مدرسان ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خوب است و در بخش‌های مختلف نیز سهم خوبی داریم. فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل قیاس نیست و بسیاری از صفحات روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با فوتبال پر می‌شود. مقوله مهمی شده که یک پایش در حوزه‌های دیگر نیز باز شده است. مثلا همین افزایش قیمت ارز سبب شده هزینه‌های فدراسیون حدود ۶۰ درصد افزایش پیدا کند. حتی در فوتسال نیز پایگاهی قوی بین مردم داریم و حدود ۷/۵ میلیون نفر در جامعه در ماه مبارک رمضان فوتسال را می‌بینند‌.

 رییس فدراسیون افزود: دوستانی که در این دوره شرکت کردند همه روی نیمکت نشسته‌اند. مدیرعامل باشگاه هم در این کلاس حضور دارد. فدراسیون فوتبال از برگزاری این کلاس‌ها ضرر نمی‌کند. در این یکی دو سال کردیم؛ تقریبا هرکسی طالب این کلاس‌ها بوده و شرایطش را داشته سعی کردیم برگزار کنیم. AFC هم با ما همکاری لازم را داشته، زمانی باید به مالزی یا جای دیگر می‌بردیم و آموزش می‌دادیم. الان در کشورمان این کار را می‌کنیم و مدرس هم ایرانی است. تخفیف 50درصدی هم دادیم چون خیلی گران می‌شد و شاید همه نمی‌توانستند پول کلاس را بدهند. هتل، سالن و ابزار اموزش برای خود فدراسیون است. شرایط خوبی برای برگزاری کلاس فراهم شده است.