کرانچار: می‌دانستیم کار سختی مقابل مس کرمان داریم

ساعت 01:01 جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم از قبل کار سختی مقابل مس کرمان داریم و این تیم امروز عملکرد خوبی داشت.

 زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان گفت: از قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی است و از دقیقه یک می‌دانستیم کارمان دشوار است و به بازیکنانم هشدار دادم این مس فرق می‌کند و نباید به جایگاه آنها نگاه کنند. چراکه این جایگاه درست نیست. بچه‌های ما از لحاظ سازمان فوتبال قوی‌تر بودند اما متاسفانه آن چیزی که می‌خواستیم برآورده نکردند. تمرکز مس روی دفاع بود و بازیکنان ما نتوانستند فرصت سازی زیادی بکنند. دو موقعیت به دست آوردیم که محمد غلامی از دست داد و در کل به مس کرمان به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تشویق آرش افشین روی محمد غلامی تاثیر منفی گذاشت و باعث شد او بی‌روحیه بازی را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: به خود آرش بارها گفته‌ام آمادگی کامل را برای انجام یک مسابقه کامل ندارد. بعد از دیدار مقابل استقلال و گلی که او به ثمر رساند دچار یک بیماری عفونی شد و تمرینات زیادی از دست داد. در مقابل راه‌آهن به او 15 دقیقه فرصت بازی دادیم که نتواسنت هماهنگی کامل با تیم پیدا کند. محمد غلامی یک بازیکن حرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم این موضوع او را عصبی کند.

کرانچار در ادامه تاکید کرد: یعقوب کریمی هم هست که البته او دقایقی بازی کرد یعقوب و آرش کم کم به تیم اضافه می‌شوند و در همین جا اعلام می‌کنم این شعارها روی من فشار نمی‌آورد. من تیم را تمرین می‌دهم و شرایط بازیکنان را می‌بینم. افشین علیرغم آنکه آن بیماری‌اش بهبود پیدا کرده اعلام کرد دچار مشکل در قوزک پا شده است و آمادگی بازی به صورت کامل را ندارد. شاید این مصدومیت واقعی نبود و شبیه به بهانه بود اما دو روز قبل از بازی اعلام کرد که شرایط کامل بازی کردن را دارد!

وی در پاسخ به این سؤال که آرش افشین در آخر بازی ساکش را برداشت و خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد و به نظر می‌رسد اعتراض دارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی خاصی باشد بازی تمام شده بود و او می‌توانست برود و صحبت خاصی هم نکرده است. او انتظار دارد بازی کند و ما هم این موضوع را درک می‌کنیم اما باید به خودش کمک کند و با تمرینات مناسب به شرایط بازی برسد. هر بازیکن غیر واقع‌بینی شاید از بازی کردن ناراضی شود و آرش هم از این مسئله مستثنی نیست. ما در بازی قبل برنده شده بودیم و هیچ مربی‌ای به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند و من هم به جز محرومیت شجاع خلیل‌زاده و هادی عقیلی تغییر دیگری ندادم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش امید به قهرمانی دارد، اظهار داشت: جای نگرانی نیست کماکان در کورس قهرمانی قرار داریم. در بازی بعد به نوار پیروزی بازخواهیم گشت.