یاری: امیدوارم متین و حفاری هر دو بازی با کیفیتی ارائه کنند

ساعت 01:01 جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتسال بانوان متین ورامین می‌گوید که امیدوار است در فاصله‌ای که تا آغاز لیگ مانده متین و حفاری هر دو بازی خوبی را در هفته اول به نمایش بگذارند.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر و آغاز مسابقات گفت: با توجه به این که اسپانسر نمی‌خواست امسال تیمداری کند، ما تمرینات‌مان را آغاز نکردیم. در لحظه آخر تصمیم گرفتند امسال در لیگ شرکت کنند. در بازی اول باید مقابل حفاری، تیم قهرمان فصل قبل بازی کنیم که یکی از بازی‌های حساس لیگ به شمار می‌رود. امیدوارم هر دو تیم آمادگی لازم را داشته باشند و بازی با کیفیتی را ارائه کنند.


وی ادامه داد: به تعدادی از بازیکنان سال گذشته‌مان که می‌خواهم امسال هم با ما باشند برنامه تمرین با وزنه داده‌ام. با یک بازیکن ملی‌پوش هم مذاکره کرده‌ایم که قرار شد نسترن مقیمی به ما اضافه شود. تمرینات نیز از هفته آینده آغاز می‌شود. البته حفاری بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارد و ما تنها یک ملی‌پوش جذب کرده‌ایم.


سرمربی تیم فوتسال بانوان متین ورامین درباره قرارداد بازیکنان، اظهار داشت: به ما گفتند میزان قراردادها را نسبت به سال گذشته پایین بیاوریم. قرار شد بازیکنانی را که می‌خواهیم هفته آینده مدارکشان را به باشگاه ارسال کنند. متاسفانه همه تیم‌ها با مشکل اسپانسر مواجه هستند.