گل‌محمدی: هرگز فکر نمی‌کردیم با این نتیجه فولاد را شکست دهیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هرگز تصور نمی‌کردم بتوانیم تیم فولاد را با ۲ گل شکست دهیم.

 یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر نفت مقابل فولاد عنوان کرد:‌ نیمه اول برای ما سخت سپری شد اما با حوصله و تمرکز بیشتر بازی را ادامه دادیم از ابتدای بازی هد‌ف‌مان استفاده از ضدحمله‌ها بود که هر چه از زمان بازی می‌گذشت به برنامه خود نزدیک‌تر می‌شدیم و بر بازی بیشتر مسلط می‌شدیم.


وی افزود: کناره‌های تیم فولاد را بستیم و با حوصله به دروازه این تیم نزدیک شدیم و سرانجام هم موفق شدیم به دو 2 گل دست یابیم پیروزی شیرینی در اهواز بود اما صادقانه می‌گویم هرگز تصور نمی‌کردم فولاد را بتوانیم با 2 گل در اهواز مغلوب کنیم.


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد:‌ فولاد موقعیت‌های بسیار خوبی داشت اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ما روز بسیار خوبش بود و در مقابل موقعیت‌های فولاد عکس‌العمل‌های عالی داشت.


گل‌محمدی یادآور شد: امیدوارم تعطیلات لیگ به نفع ما باشد و بتوانیم تیم را بازسازی کنیم ما باید موقعیت‌‌هایی را که برای گل‌زنی به دست می‌آوریم بیشتر دقت کنیم شاید در نیم‌فصل بازیکن جدید به تیم اضافه شود.


وی با اشاره به پیروزی نفت مقابل استقلال خوزستان گفت: من بسیار خوشحالم ما در دو بازی خانگی آن هم در اهواز توانستیم به برتری دست یابیم.

کلید واژه