جلالی: نه به کسی لطف می‌کنم نه جفا

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تراکتورسازی گفت: فقط صلاح تیم مهم است و به بازیکنانم گفته‌ام نه به کسی لطف می‌کنم و نه جفا.

مجید جلالی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل راه‌آهن گفت: فکر می‌کنم امروز بازی‌ ای را نشان دادیم که مردم آذربایجان دوست دارند. این عملکرد ماحصل یک کار جمعی، پشتکار و صبوری بود. دیدید ما می‌توانیم چقدر خوب کار کنیم و انتظار دارم برای مسابقه بعدی ما مقابل فولاد، هواداران ورزشگاه یادگار امام را پُر کنند و صد هزار نفر به ورزشگاه بیایند!. بازی بعدی ما مسابقه‌ای است که باید در آن موفق شویم تا به عنوان مدعی جدی خودمان را در جدول مطرح کنیم.


وی افزود: مردم آذربایجان بازیکنان خود را تنها نمی‌گذارند. در این دو هفته تمرینات مان را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم در بازی بعدی خود عملکرد موفقی داشته باشیم.


سرمربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای گلزنی مهاجمانش دارد، اظهار داشت: آنهایی که می‌آیند و بازی‌های ما را می‌بینند می‌دانند که ما روی این موضوع‌ها کار می‌کنیم. خیلی موضوعات تکنیکی نیست که بتوان با چند تمرین آن را رفع می کرد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. یک توپ به تیر زدیم و در کل خدا را شکر می‌کنم به پیروزی رسیدیم. ما می توانستیم 4-5 گل بزنیم اما با حداقل امتیاز پیروز شدیم.


جلالی در مورد اینکه آیا صحبتی برای جذب آرش برهانی داشته‌‌اند عنوان کرد: ما هیچ صحبتی نداشتیم این موضوع برای اول فصل بود که برهانی بدقولی کرد.


جلالی در مورد تعویض‌هایش عنوان کرد: بعضی از تعویض‌ها اجباری است و باعث می‌شود دست مربی بسته شود. این هم بخشی از کار و فوتبال است.


سرمربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه جواد کاظمیان با خبرنگاران مصاحبه نکرد و به نظر می‌رسد او کمی دلگیر است، اظهار داشت: بین من و بازیکنانم خیلی کم دلخوری پیش آمده است و تنها موضوع شاید بازی کردن باشد و آن هم طبیعی است. بازیکنان باید این مسئله را درک کنند. من به همه بازیکنان گفته‌ام نه به کسی لطف می‌کنم نه جفا. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم صلاح تیم است و آن را انجام می‌دهم.